نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی

نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی : امروزه با ورود نسل سوم دزدگیرها با یک سری امکانات تازه و جدیدی اضافه شده است که باعث این شده است که باعث بشود تا شاهد بهترین عملکرد از دزدگیرهای فروشگاهی باشیم نسل سوم این دزدگیرها حتی فروشگاه را نیز از نیاز دوربین های مدار بسته مبرا میسازد و تمام محصولات داخل فروشگاه حتی تعداد ان ها را نیز کنترل میکند و کاملا مدیریت میشود.

نسل سوم از دزدگیرها

امکانات نسل سوم دزدگیرها

در اینجا میخواهیم امکانات جدید این نسل سوم دزدگیرها را به طور مختصر توصیح بدهیم :

  • اولین امکاناتی که اضافه شده است شمارش تعداد افرادی که به فروشگاه مراجعه میکنند و کاملا مالک فروشگاه بر روی تعداد افرادی که وارد میشوند و خارج میشوند از فروشگاهش را تسلط دارد و کاملا مدیریت میشود.
  • شمارنده های تگ کالا دومین ویژگی اضافه شده میباشد این ویژگی بسیار مفید میباشد زیرا زمان غیرفعال شدن تگ را از محصول میباشد و اگر در زمانی غیر از زمان اداری باشد مالک کاملا اگاه میشود.
  • نسل سوم از دزدگیرها همچنین زمان هایی که سیستم هشدار میدهد کاملا میتواند تصویربرداری انجام دهد و کاملا همه چی را ضبط کند.
  • از دیگر امکانات دیگر ثبت زمان های ورود و خروج کارکنان به مکان نگهداری کالا میباشد و کاملا زمان ورود و خروج کارکنان ثبت و ضبط میشود و بسیار ویژگی خوبی میباشد.

۵۰ ویژگی بسیار جالبی که اصافه شده است این میباشد که گیت فروشگاهی میتوانند متوسط میزان فروش را به مالک نمایش بدهند یعنی مالک متوجه میشود که میانگین فروش ان چقدر میباشد این از نکات بسیار خوبی برای مالک میباشد .

نسل سوم دزدگیرها

این نسل های سوم دزدگیر توانایی ثبت و نگهداری تمامی اطلاعات بدست اماه را دارد همینطور میتوان این اطلاعات را بر روی ایمیل های تنظیم شده بر روی خود دستگاه ارسال کند و مالک فروشگاه به راحتی کلیه امور فروش را زیر نظر داشته باشد و تمام این ویژگی ها و امکانات کاملا باعث راحتی مالک فروشگاه و همچنین امنیت بالاتر فروشگاه میباشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید