اصول مهم نصب گیت فروشگاهی

اصول مهم نصب گیت فروشگاهی :  در زیر به چند اصل مهم وکلی در خصوص نصب گیت فروشگاهی اشاره شده است که توصیه می شود توجه کنید .

از بین بردن منابع تولید امواج مزاحم ( نویز ) و یا کاهش اثرات آن

الف ) دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی که وظیفه ی اصلی خودکه بر مبنای دریافت و ارسال امواج الکترومغناطیسی انجام می دهد . ولی امکان دارد که در زمان انجام وظیفه ی آنها با مشکلاتی روبرو شوید و آن هم این موضوع می باشد امواج مزاحم الکترومغناطیسی ( نویزها ) که دردسترس فرکانسی فروشگاهی شما می باشند و در محیط آنجا هم وجود دارند , باعث می گردند که بر عملکرد گیت فروشگاهی شما اختلالاتی پیش بیاید .

اصول نصب گیت فروشگاهی

عواملی که می توانند موجبات پیدایش امواج مزاحم مغناطیسی گردند , بعضی از دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی مانند لامپ های نئون , کولرها , کابل های حامل جریان برق در محدوده ی گیت ها و غیره …… می باشند . اگر تمایل به نصب گیت فروشگاهی خود بدون هیچ گونه اشکالی دارید , باید توجه کافی به تشخیص عواملی که موجب امواج مزاحم مغناطیسی ( نویز ) می شوند و یا کاهش و رفع کامل این عوامل از دقت کافی و توجه بیشتری برخوردار باشید .

برخی از عواملی که باعث ایجاد نویز در سیستم های فروشگاهی می شوند را برایتان شرح می دهیم .

الف ) کابل هایی که حامل عبور جریان های برق گیت فروشگاهی می باشند

یکی از اصلی ترین منابع ایجاد نویز ( امواج مزاحم مغناطیسی ) در راستای دزدگیر فروشگاهی سیم برق کشی تاحیه ی هدف می باشد . فراموش نکنید در صورتی فاصله ی مابین آنتن گیرنده با سیمی که جریان برق دارد کم باشد و همین طور شدت جریان با سیم آنت گیت موازی باشد بر روی گیت ها اثر نویز بیشتر مشاهده خواهد شد . برای نمونه می توان گفت با توجه به منبع تغذیه ی یک وسیله ی برقی با مصرف بیشتر از کابل های برقی تامین می گردد , باید فاصله ی آنتن گیرنده ی شما فاصله ی کمتری باشد . شما می توانید محلی که برق را تامین می کند را تغییر داده باشید و یک روش دیگر اینکه شما می توانید سیم هایی که جریان برق در محدوده ی فرکانسی فروشگاهی شما می باشند را با قرار دادن در یک غلاف فلزی عوامل نویزی را تا حدود چشمگیری کاهش دهید

بیشتر بخوانید : نصب گیت فروشگاهی

ب ) انواع لوازم برقی

ج )ترانس های برق

د ) نویزهایی که در برق شهری موجود می باشند .

قرار دادن گیت فروشگاهی در فاصله ی مناسب

داشتن فاصله ی زیاد ما بین دو پایه آنتن گیت , باعث می شود که عملکرد سیستم دزدگیر پوشاک تا حدودی کاهش پیدا کند . از بین تمامی عوامل تعیین کننده ای که می توان فاصله ی بین دو پایه گیت فروشگاهی و یا همان دو آنتن را محاسبه کرد عواملی همچون میزان نویز محیط اطراف , نوع تگی که برای دزد گیر فروشگاهی مورد استفادئه قرار گرفته است , میزان خطایی که برای صاحب و یا مدیر فروشگاه قابل قبول است می باشند . یک مثال برای اثبات این مطلب ” اگر شما دارای یک مغازه ای با محیط پر نویز می باشید , و از تگ هایی که لیبل و یا برچسب می باشند استفاده می کنید و هزینه ی این اقلام بسیار گران می باشند . در این مواقع شما باید فاصله ی مابین دو آنتن را بسیار کمتر از فاصله ی تعریف شده تعیین کرده و در کاتولوگ دستگاه هم به آن اشاره شده است .

گیت فروشگاهی

زیبایی دکوراسیون فروشگاه ها با نحوه جانمایی دزد گیر فروشگاهی ارتباط مستقیم دارد .

به علت اینکه گیت فروشگاهی جلوی درب خروجی فروشگاه ها قرار دارد و همیشه در دید مشتریان است و با توجه به متفاوت بودن ابعاد و سایز آنتن های دزدگیر فروشگاهی , ما کارشناسان فنی سیستمی خود را به شما پیشنهاد می کنیم .

لازم به توضیح است با توجه به اینکه اغلب آنتن های دزدگیر فروشگاهی ابعاد و ظاهری می باشند , می توانید فروشگاه و یا برند محصولات خود را در آن تبلیغ نمایید . با این قابلیت مدیران فروشگاه ها این امکان را دارند که صاحب یک تابلوی تبلیغاتی خوب باشند .

عدم تداخل دزدگیر پوشاک نصب شده شما باگیت فروشگاهی همسایه ی شما

همانگونه که در بالا شرح داده شد , اساس کار دزدگیر فروشگاهی بر پایه ی امواج مغناطیسی واکنش نشان می دهد . تمامی دزدگیر های فروشگاهی دنیا دارای محدوده ی فرکانسی تعریف شده و یا مشخصی می باشند . در صورتی که دزدگیر فروشگاهی همسایه ی شما با دزدگیر فروشگاهی پوشاک خود شما , در فاصله ی نزدیک و همفرکانسی شما قرار داشته باشد , امکان دارد که با هم تداخل پیداکنند و باعث ایجاد مشکل در عملکرد یکدیگر می شوند . همینطور برای همدیگر باعث ایجاد خطا یا بوق اشتباه می شوند . شما می توانید با استفاده از گیت هایی با فرکانس های مختلف , مشکلاتی از این قبیل را از بین ببرید . اگر در محیط های شلوغی هم مانند بازارها و پاساژها تمایل به نصب گیت فروشگاهی دارید ما به شما توصیه می کنیم پیش از این که این گیت ها را نصب نمایید , اطلاعات دقیق و کاملی از فرکانس و دستگاه هی گیت فروشگاهی اطراف خود به دست بیاورید .

براساس مطالبی که در این زمینه در این مطلب به آن اشاره کردیم از نظر شرعی , شرکت های حفاظتی و امنیتی و همچنین اخلاقا اجازه ندارند با نصب کردن یک دستگاه جدید دیگر باعث اختلال در عملکرد دستگاه های قبلی همسایه ها شوند . توجه داشته باشید این کار یک نوع تجاوز به حقوق و حریم دیگران شمرده می شود شرکت هایی که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند این قانون نانوشته را با دقت کامل رعایت می کنند . چون امکان دارد این مشکل یک روز عملکرد خود آنها را هم به چالش بکشد .

نتیجه گیری

گیت فروشگاهی ( دزدگیر فروشگاهی ) و یا به عبارتی همان دزدگیر البسه و پوشاک , در راستای کاهش و یا دفع سرقت از فروشگاه ها وسیله ی کار آمدی می باشد . با توجه به تمامی مطالبی که در بالا بیان شده در مورد گیت فروشگاهی , لازم به توضیح است که در دنیای تکنولوزی و مدرن امروزی همراه با دزدگیر پوشاک دوربین مداربسته هم در بیشتر فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد . با این حال می توان گفت به یک نیاز اصلی بین صاحبان فروشگاه ها شده است . حتی در مورد دزدگیر پوشاک و یا همان گیت فروشگاهی در راستای پوشش هر چه مناسب تر و بهتر فروشگاه ها و ایجاد امنیت فروشگاه ها تکمیل کننده ی یکدیگر می باشند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید