گیت و دزدگیر فروشگاهی پارسا گیت

گیت و دزدگیر فروشگاهی پارسا گیت :  گیت فروشگاهی امروزه در بین اصناف پوشاک یکی از ابزارهایی محبوب به حساب می آید . این محبوبیت دلیل بزرگی به نام های مانند دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , دزدگیر فروشگاهی می باشد که محبوبیت خاصی را در بین صنف پوشاکی برای خود به دست آورده است .

ناگفته نماند که ضرورتی که استفاده از گیت فروشگاهی و یا همان دزدگیر فروشگاهی در دیگر فروشگاه ها کمتر از صنف فروشندگان پوشاک نمی بلشد . در زیر گیت فروشگاهی را در بعضی از اصتاف بررسی می کنیم .

دزدگیر فروشگاهی پارسا گیت

امکان دارد که امروزه بیشتر شماها بسیار مشاهده کرده اید که موقع خریدن یک لباس از بوتیک فروشی ها یک قطعه ی پلاستیکی به لباس مورد نظر چسبانده شده است . شاید برای بیشتر ماها این سوال پیش آمده که این قطعه چه می تواند باشد و یا این قطعه ی چسبیده به البسه چه کمکی می تواند به ف روشنده داشته باشد . با این حال این مساله در باره ی کتاب هم صدق می کند برای مثال شما وقتی که به کتاب فروشی ها سر زده اید هنگام خرید کتاب , این نکته توجه تان را جلب کرده باشد که قطعه ی پلاستیکی به کتاب چسبیده شده است .

امروزه زمان این شده است که در مورد این قطعه ها مطالب بیشتری را کسب نمایید . به این ب رچسب ها و یا همان قطعه پلاستیکی ها تگ می گویند . تگ ها معمولا به دو صورت می باشند . قطعه هایی که به لباس چسبیده می شوند تگ سخت می باشند و تگ برچسبی و یا لیبل را به آنهایی می گویند که مانند آنها را کتابفروشی ها به کتاب چسبانیده اند .

بیشتر بخوانید : دزدگیر فروشگاهی

شاید بیشتر شما متوجه شده اید که جلوی آن دسته از فروشگاه هایی که بر روی کالایشان تگ وجود دارد چیزی همانند نرده وجود دارد . این نرده ها که در اصل گیرنده ی امواج رادیویی و یا همان آنتن های فرستنده می باشند . زمانی که فردی کالایی را پسندید و تمایل به خرید آن داشته باشد پس از پرداخت وجه به صندوق دار فروشگاه , آن تگ سخت را صندوق دار از کالا سوا کرده و سپس تحویل مشتری می دهد .

آن دسته از فروشگاههایی که این فرایند را درفروش کالای خود طی می کنند مجهز به سیستم ضد سرقت می باشند . در کل انچه را که در این فروشگاه ها می توانید مشاهده کنید دو آنتن که به تگ با عنوان یک عنصر امنیتی و ضد سرقت به کالای فروشگاه ها متصل می باشد . عنصر امنیتی ضد سرقت فروشگاه ها یک ابزار دیگر را هم دارند که در کنار صندوق دار قرارداده می شود . صندوق دار با استفاده از این ابزار می تواند تگ سخت را از کالا جدا کرده وسیستم امنیتی ضد سرقت را غیر فعال سازد

با این حال اگر تمایل داشته باشیم عملکرد سیستم های ضد سرقت را به زبان ساده شرح دهیم . می توانیم با بیان اینکه سیستم های ضد سرقت شامل دو آنتن که یکی از این آنتن ها فرستنده و یکی دیگر از این آنتن های موجود گیرنده ی امواج رادیویی می باشند . که در جلوی درب خروجی فروشگاه ها نصب می کنند . عملکرد سیستم های ضد سرقت به گونه ای است که مثلا اگر تگی ما بین این دو آنتن قرار داشته باشد .

سیستم بلافاصله هشدار می دهد , این هشدار می تواند یک بوق و یا یک نور باشد . مشاهده این شرایط این حالت را نشان می دهد که سرقتی صورت می گیرد که از مشاهده ی فروشنده فروشگاه پنهان است . با این حال اگر بخواهیم از این مطلب به یک جمع بندی مثبت برسیم این گونه می توانیم بگوییم که شما یک کالایی را خریداری کرده اید که بر روی آن تگ سخت وجود دارد , شما بعد از آنکه هزینه ی کالا را به صندوق دار فروشگاه پرداخت کرده اید تگ توسط صندوق دار جدا شده و یا صندوق دار اقدام به غیر فعال سازی آن می کند . این غیر فعال سازی تگ ها می تواند به شکل های متفاوتی باشد که به نوع سیستم بستگی زیادی در نوع تگ ها دارد .

در زیر نمایی از یک فروشگاه , که مجهز به سیستم ضد سرقت مجهز شده است .

دزدگیر فروشگاهی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید