استفاده از گیت فروشگاهی در کتاب فروشی ها , دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه کتاب

استفاده از گیت فروشگاهی در کتاب فروشی ها , دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه کتاب : معمولا در کتاب فروش ها مشتریانی که مراجعه می کنند تمایل دارند قبل از خریدن کتاب مورد نظر , به سایر کتاب ها هم نگاهی داشته باشند . این موضوع سبب شده که فروشندگان کتاب در کتاب فروشی ها میل بیشتری به نصب دزگیر فروشگاهی داشته باشند . این موضوع از مهم ترین تفاوت هایی موجود بین فروشگاه های کتاب با دیگر فروشکاه هاست .

گیت فروشگاهی در کتاب فروشی

معمولا در فروشگاه های کتاب نسبت به دیگر فروشگاه ها در دسترس بودن اجناس و یا کالا دارای اهمیت بیشتری می باشد . این موضوع باعث شده است که فروشندگان کتاب برای بهتر کنترل کردن اجناس و مشتریان خود دست به دامن دزدگیر فروشگاهی شوند . به یاد داشته باشید که گیت فروشگاهی مناسب که مختص کتاب فروشی ها می باشد , گیت آر اف ( RF ) نام دارد . با این حال در بیشتر لباس فروشی ها هم از دزدگیر فروشگاهی آر اف استفاده می کنند . با این تفاوت در کتاب فروشی ها به جای استاده از تگ سخت مانند تگ گلفی , تگ صدفی و عدسی , از لیبل های ضد فروشگاهی استفاده می کنند . معمول ترین این لیبل ها , لیبل بارکدی می باشند . دزدگیر فروشگاهی RF به نسبت به گیت فروشگاهی AM در فروشگاه های کتاب , مزیتی دارد .

استفاده از گیت فروشگاهی در کتاب فروشی ها

شکل لیبل آن مزیت دزگیر فروشگاهی آر اف تلقی می شود . از دیگر مزیت های دزگیر فروشگاهی کم بودن ضخامت لیبل RF می باشد که بعد از اینکه به صفحات داخلی کتاب نصب می شوند , براحتی قابل کندن نمی باشند . دشوار پیدا کردن آن نیز از مزیت خوب لیبل RF به شمار می آید . لیبل های AM که ضخامت یک میلی متر دارند . ضخیم بودن آن باعث می شود به راحتی لیبل کنده شود . به راحتی کنده شدن لیبل AM باعث شده است که این لیبل را برای کتاب مناسب نمی دانند .

کتاب فروشی ها به جز دستگاه دزدگیر فروشگاهی و یا همان گیت فروشگاهی , برای اینکه برچسب کتاب های فروخته شده را غیر فعال کنند , نیاز به دستگاه خنثی کننده ی لیبل هم دارند . چون در صورتی که لیبل کتاب ها خنثی و یا غیر فعال نگردد , این احتمال وجود دارد که با بردن کتاب توسط مشتری , به فروشگاه های دیگری که به سیستم گیت ضد سرقت RF مجهز می باشند , اتوماتیک وار واکنش نشان داده و صدای کاذبی ایجاد می کند که نهایتا باعث مشکلاتی برای مدیر و یا صندوق دار فروشگاه می گردد .

گیت فروشگاهی کتاب فروشی

گیت فروشگاهی در کتاب فروشی , دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه کتاب : فناوری استفاده از گیت فروشگاهی آنچنان سریع پیشرفت کرده است که امروزه به یکی از پرفورشترین محصولات در دنیا تبدیل شده است زیرا استفاده از آن ها سبب بالا رفتن امنیت در فروشگاه ها می شود .
گیت فروشگاهی کتاب فروشی نیز از جمله پرفروشترین گیت ها است زیرا ب استفاده از آن می توان جلوی سرقت از کتاب فروشی ها را گرفت . کتاب ها چون جنسی از کاغذ دارند در تگ گذاری و برچسب زدن حساس هستند . و مهمتر از همه این که چون اکثرا در اندازه ی کوچک هستند گزینه یبسیار متاسبی برای سرقت هستند به همین سبب استفاده از تگ دزدیگر کتاب فروشی امروزه در تمامی کتاب فروشی ها الزامی است تا از این طریق ایمنی فروشگاه خود را بالاتر ببرند .

استفاده از چه نوع دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه کتاب مناسب تر است

جا از اینکه از چه برندی برای ایمن کردن فروشگاه به گیت فروشگاهی استفاده می شود در اینجا مهمترین مسئله ای که مطرح می شود این است که لیبل های امنیتی که بر روی کتاب ها چسبانده می شوند باید چگونه باشند تا عملکردی مناسب از خود به نمایش بگذراند .

دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه کتاب

برای جلوگیری از سرقت از کتاب فروشی ها از دو نوع سیستم  گیت فروشگاهی دزدگیر کتاب RF و گیت فروشگاهی دزدیگر کتاب AM استفاده می شود . اما مسئله ای که در این بین برای فروشندگان کتاب و انواع انتشارات وجود دارد این است که برچسب ها , لیبل ها , دزدیگرهای امنیتی و .. باید بر روی کتاب ها چسبانده شوند .

در گیت فروشگاهی RF تگ های دزدگیر و لیبل ها در اندازه های مختلف (۴cm*4cm , 5cm*5 cm ) موجود هستند که به طور کامل بر روی سطوح کتاب ها چسبانده می شوند و نمی توان با دست آن ها را جدا کرد فقط باید از طریق دستگاه مخصوص جداساز آن را از کتاب ها جدا کرد . برچسب یا همان لیبل ۴*۴ یکی از رایجترین لیبل ها است و مزیت های ویژه ای چون کم بودن ضخامت است و به آسانی نمی توان آن را از کتاب ها جدا ساخت . اما شاید تنها ایرادی که داشته باشند این است که اکثرا در مجاورت با انواع فلزات هیچ گونه عکس العملی از خود به نمایش نمی گذارند .

گیت فروشگاهی AM برای کتاب فروشی

این نوع از لیبل های فروشگاهی در اندازه ی ۴۰ mm در ۷mm هستند که از لحاظ برچسب و چسبندگی به نسبت RF ضعیف هستند . و یکی از مزیت های ویژه ی آن ها این است که در مجاورت با انواع فلزات از جمله گوشی موبایل از خود عکس العمل نشان می دهند . برچسب ها و لیبل های گیت فروشگاهی AM بالاتر از گیت RF آن است .

خلاصه این که مغازه های کتاب فروشی , کتابخانه ها و انتشارات به علاوه از این که از گیت های فروشگاهی استفاده می کنند مجهز به دستگاه های خنثی کننده نیز هستند . زیرا در صورت غیرفعال نکردن یعنی خنثی نکردن لیبل بعد از فروش جنس اگر مشتری شما به یک مغازه ی دیگر کتاب فروشی که مجهز به سیستم دزدگیر RF باشد وارد شود در این هنگام آلارم به صدا در می آید و برای مشتری دردسر به همراه می آورد . فروشندگان باید به این نکته مهم توجه ویژه داسته باشند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید