دزدگیر فروشگاهی RF در یک نگاه

دزدگیر فروشگاهی RF در یک نگاه , پارسا گیت : گیت های فروشگاهی RF تقریبا در محدوده های فرکانسی ۳/۷ تا ۱۰/۲ مگاهرتز در بازارا وجود دارند . اکثرا از گیت های ۸/۲ مگاهرتزی بیشتر استفاده می شود بنابراین این نوع از گیت ها بیشتر در بازار موجود است . و علت آن هم این است که از نویزپذیری پایین و سرعت بالای تشخیص بیشتری برخوردارند . این نوع از سیستم ها چون تکنولوژی برد بالایی دارند و کیفیت سیستم های الکترونیکی آنتن در آن ها بالاست حتی می توان آن ها را در فروشگاه های ورزشی , سوپرمارکت ها , لوازم آرایشی , فروشگاه های عتیقه فروشی و لوکس فروشی استفاده کرد .

مزیت های گیت فروشگاهی RF

از مزایای این نوع از گیت ها می توان به قیمت پایین , سرعت بالای تشخیص , کاربردهای وسیع اشاره کرد . انتخاب هر گیت فروشگاهی بسته به کابرد آن در فروشگاه  دارد . که با توجه به عرض در ورودی فروشگاه ها , وسعت , چیدمان اجناس و از لحاظ نویزپذیری و .. انتخاب می شوند . گیت ها اکثرا بع صورت تک پایه یا جفت پایه تولید می گردند . نباید این نکته را نیز فراموش کرد که انتخاب تگ نیز بر اساس گیت فروشگاهی RF تعیین شده برای فروشگاه ها پیشنهاد می شود . در کشورعزیزمان ایران اکثرا از تگ های بزرگتر به خاطر آسودگی خیال استفاده می شود ولی این نکته ثابت شده است که آنتن های مدرن و پیشرفته از لحاظ فناوری الکترونیک با تگ کوچکتر نیز می توانند به خوبی کار کنند و پاسخ مناسبی بدهند و می توانند ورودی های عریض را نیز پوشش دهند .

دزدگیر فروشگاهی RF در یک

دزدگیر فروشگاهی RF در یک

ولی گیت فروشگاهی RF که جنس آن ها آسیایی و چینی است تا حدودی از این لحاظ ضعیف عمل می کنند . نویزها و امواج اضافی را ضعیف تر فیلتر می کنند . و در مواردی نیز از بوق کاذب برخوردارند . که این ها خود می توانند سبب کمتر شدن کارایی آن ها شود و در این صورت فروشنده نمی تواند سرقت حاصله از فروشگاه را به درستی تشخیص دهد .

تنوع تگ دزدگیر فروشگاهی RF

اگر به دنبال گیتی هستید که از بیشترین تنوع برخوردار باشد پیشنهاد می شود گیت فروشگاهی RF را خریداری کنید . در مجتمع های تجاری و بزرگ در کنار هم بودن فروشگاه ها باعث شده است که در کار گیت ها خلل ایجاد شود که با خرید گیت فروشگاهی RF با فرکانس های مختلف ۸/۲ , ۳/۲۵ , ۴/۷۵ مگاهرتز و .. تا حدودی این نوع از مشکلات رفع شود . به این ترتیب که از اولین فروشگاهی که قرار است به گیت نصب شود ابتدا از ۸/۲ مگاهرتز شروع می شود و به ترتیب به ۱/۹۵ مگاهرتز می رسد و فروشگاه آخری را نیز ۸/۲ مگاهرتز نصب می کنند این کار سبب می شود در کارکرد گیت ها هیچ مشکلی پیش نیاید . تکنولوژی گیت فروشگاهی RF از لیبل های قوی و چسبنده و ارزان برخوردار است که حتی می توان آن ها را در هایپرمارکت ها , فروشگاه های کتاب و .. نصب کرد . قیمت لیبل های RF یک سورم لیبل های AM و EM است . این تکنولوژی از نویزپذیری کمتری به نسبت دیگر تکنولوژی ها برخوردار است . گیت فروشگاهی یک معایبی که دارد این است که نمی تواند اجناس فلزی و مشتقات فلزی که در اندازه های بزرگ هستند را پوشش دهی کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید