تگ دزدگیر برچسبی

تگ دزدگیر برچسبی , قیمت انواع تگ دزدگیر برچسبی : تگ ها در کل دزدگیر های مخصوص کالا هستند که  در فروشگاه ها و مغازه ها بر روی کالای مورد نظر چسبانده و نصب می شوند و جهت جلوگیری از خروج بدون مجوز جنس از فروشگاه آنتن دزگیر فروشگاهی شروع به آلارم زدن می کند و از این طریق فروشندگان را از این امر مطلع می سازد . تگ های برچسبی در حین تشریح به سیستم های دزگیر فروشگاهی AM , EM , RF هستند بعد از فروش کالاها غیرفعال می شوند و بعضی از آن ها دیگر قابلیت استفاده را ندارند . استفاده از این نوع از سیستم ها در فروشگاه ها سبب شده است که سرقت از مغازه ها کاهش پیدا کند و یا به کلی از بین برود .

تگ دزدگیر برچسبی

تگ های برچسبی یا همان لیبل RF یکی از معمول ترین و پرفروش ترین انواع تگ و لیبل ها است . از تگ دزدگیر برچسبی RF می توان در فروشگاه های مختلف از آن ها استفاده کرد مخصوصا در هایبرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ که صاحبان مغازه ها دایم نمی توانند مشتری را کنترل کنند ولی با نصب این نوع از تگ ها برر وی کالاهای فروشگاه می توانند امنیت را در فروشگاه خود ایجاد کنند .

تگ دزدگیر برچسبی

لیبل RF از کاغذ پشت چسب دار و سیم پیچ تشکیل شده است که و فرکانسی در حدود ۴٫۷۵ الی ۸٫۲ مگاهرتز است . لیبل های RF در انواع مختلف لیبل های RF ساده , لیبل RF دایره ای , لیبل RF بارکدی , لیبل RF شیشه ای و موارد مصرف ان ها در فروشگاه های دکوری و هایپرمارکت ها , کتابفروشی ها , عینک فروشی ها و …است .

انواع تگ دزدگیر برچسبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان فروش ما در پارساگیت تماس حاصل فرمایید ..