تگ هشدار دهنده , تگ هشدار دهنده گیت فروشگاهی

تگ هشدار دهنده , تگ هشدار دهنده گیت فروشگاهی : یکی از بهترین نمونه از تگ های ضد سرقت تگ هشدار دهنده است که با قابلیت های کاربردی و فناوری به روز و پیشرفته پا به عرصه ی گیت های فروشگاهی گذاشته است و به نوعی سبب تغییر و تحول مفید در عرصه ی گیت های ضد سرقت شده است . این نوع از تگ ها جهت جلوگیری از سرقت کالاها و اجناسی از جمله پوشاک , اجناس سوپرمارکت ها , و دیگر اجناس گران قیمت شده است .

علت نامگذاری این دسته از تگ ها به تگ هشدار دهنده این است که سیستم خازن به کاررفته در این نوع از تگ ها هوشمند است و خود به خود ( به صورت خودکار ) مجهز به سیستم هدشار دهنده است و چون دارای آلارم خودکار است اگر شخصی قصد سرقت و جداسازی آن از کالا را داشته باشد با به صدا در آوردن هشدار و زنگ آلارم فروشنده را از سرقت مطلع می سازد .

عملکرد تگ ها

عملکرد این دسته از تگ ها براساس سیستم های هشدار دهنده شمال یک بند لنیارد و بدنه ی تگ که تشکیل شده از قطعه فیزیکی است . بند هایی که به تگ های هشدار دهنده وصل می شوند از جنس پلاستیک هستند و از این طریق به سوزن وصل می شوند و وقتی این تگ ها را به کالاها نصب می کنیم سبب جلوگیری از سرقت می شود . در خروجی های یک مغازه و یا فروشگاه نصب می شوند و اگر تگ هشدار دهنده از دزدگیر فروشگاهی عبور داده شود سبب به صدا در آوردن آلارم می شود . استفاده از تگ هشداردهنده به دلیل عملکرد مناسبتری که دارند روز به روز بیشتر می شود زیرا سبب بالا بردن امنیت در یک فروشگاه می شوند و امروزه کمتر فروشگاهی را می توان یافت که به این فناوری جدید و پیشرفته مجهز نباشند .

تگ هشدار دهنده

کارکردهای تک هشداردهنده

تگ و لیبل هشدار دهنده به صورت امواج صوتی , الکترو مغناطیسی , امواج رادیویی کار می کنند و بر همین اساس گیت هشدار دهنده به صورت گیت AM و گیت RF و یا EM طراحی شده است . ولی اگر بخواهیم آن ها را براساس شکل ظاهری طبقه بندی کنیم در دو نوع تگ های گلفی و تگ صدفی جای می گیرند و اکثرا در کتابفروشی ها و فروشگاه های لوازم التحریر از این نوع از تگ ها استفاده می شود .

این نوع از تگ های ضد سرقت یک مزیت ویژه دارند آن هم این که می توان آن ها را بر روی اجناس گران قیمت چون کیف ها و برخی کفش های چرم نصب کرد و از سرقت آن ها جلوگیری کرد . استفاده از این تکنولوژی سبب بالا رفتن امنیت در فروشگاه ها مخصوصا در مغازه های شهرهای بزرگ که در زمانی از ساعت معین شبانه روز ازدحام جمعیت به بالاترین حد خود می رسد .

مزایای تگ هشدار دهنده

این نوع از تگ ها زمانی که بر روی اجناسی از فروشگاه نصب می شوند سبب زیبا دیده شدن آن جنس می شوند و مهتر از همه این که به دلیل سبک بودن وزنشان هیچ گونه آسیبی به جنس وارد نمی کنند . و مزیت دیگر آن ها این است که اکثرا محدودیت کالایی ندارند و به راحتی می توان آن ها را بر روی اجناس مختلف از کتاب گرفته تا اجناس گران قیمت چون لوازم خانگی و ..نصب نمود .

اگر می خواهید تگی را خریداری کنید که به کارتان بیاید ولی نمی دانید چه نوع تگی را خریداری نمایید با مشاورین ما در مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید و محصولات انتخابی خود را سفارش دهید و مشاوره های لازم را در خصوص کارکرد و نحوه ی نصب و .. دریافت نمایید . جهت کسب اطلاعاتب بیشتر با ما تماس بگیرید .