خرید اینترنتی گیت فروشگاهی

خرید اینترنتی گیت فروشگاهی : گیت فروشگاهی به دستگاهی گفته می شود که اکثرا در خروجی فروشگاه ها نصب می گردد و تگ ها و لیبل های آن نیز بر روی اجناس فروشگاه متصل می شوند و از این طریق امنیت را به فروشگاه می آوردند . اصلی ترین نقش را در یک گیت فروشگاهی برد الکترونیکی بازی می کند و از این طریق تگ هایی که به کالاهای مغازه وصل می شوند سبب می شوند تا از کالاها محافظت شود تا از این طریق افراد سودجو و فرصت طلب اگر قصد سرقت و برداشتن بدون مجوز اجناس را داشتند جلوگیری کند .

اگر سرقت از فروشگاه انجام شود انتن هایی که در خروجی یک فروشگاه که مجهز به سیستم گیت فروشگاهی است نصب شده اند شروع به زدن زنگ هشدار می کنند و از این طریق مانع سرقت از مغازه می شوند . به عبارتی می توان گفت که وجود حتی یک گیت فروشگاهی در فروشگاه به منزله چندین نفر فروشنده است و دزدگیر فروشگاهی در هر کجا که باشد سبب بالا رفتن امنیت آن محیط می شود .

خرید اینترنتی گیت فروشگاهی

خرید اینترنتی گیت فروشگاهی

حال اگر شما صاحب یک فروشگاه بزرگ و زنجیره ای و یا حتی کوچک هستید و قصد خرید دزدگیر فروشگاهی را دارید و نمی دانید کدام دسته از گیت های فروشگاهی مناسب فروشگاه شما است و به کارتان می آید و یا حتی زمان کافی برای خرید گیت فروشگاهی را ندارید می توانید دزدگیر فروشگاهی , لیبل ها , تگ ها , تگ بازکن , جدا کننده لیبل گیت فروشگاهی و .. را اینترنتی انجام دهید . فقط کافی است با کارشناسان مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا محصول درخواستی خود را سفارش دهید و آن را درب فروشگاه و مکان دلخواه خود تحویل بگیرید .

نکته

نکته ای که در اینجا ذکر آن الزامی است این است در زمان خرید یک گیت فروشگاهی باید توجه کرد که گیتی که خریداری می شود آیا مناسب برای مغازه شما است یا خیر ؟ آیا در فروشگاه شما می تواند پاسخدهی مناسبی از خود نشان دهد یا خیر ؟ باید آن را در زمان خرید به کارشناسان و مشاورین فروش ما اطلاع دهید گیتی را که می خواهید خریداری نمایید مناسب چه فروشگاهی ( فروشگاه عینک فروشی , پوشاک , کفش فروشی , کیف فروشی , دزدگیر داروخانه ها و .. ) و حتی باید به این نکتهدنیز توجه کنید که فاصله ی آن از فروشگاه مجاور که مجهز به این نوع از سیستم ها است چگونه است و نوع گیت فروشگاهی مصرفی فروشگاه مجاور نیز باید ذکر شود .

جهت خرید اینترنتی گیت فروشگاهی , دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , دزدگیر اجناس , گیت ضد سرقت و .. با شماره تلفن های شرکت امنیت کوشا تماس بگیرید و محصول درخواستی خود را سفارش دهید و آن را درب فروشگاه تحویل بگیرید و همچنین در صورت نیاز به نصب و تعمیر متخصصین و مهندسن ما می توانند آن را در فروشگاه نصب کرده و روش استفاده از گیت فروشگاهی را نیز به شما آموزش دهند . هدف مجموعه ما رضایت شما مشتریان عزیز است .