خرید و فروش تگ

خرید و فروش تگ : گیت های فروشگاهی سیستمی هستند که شامل تگ هاو لیبل ها هستند که اکثرا در خروجی فروشگاه ها نصب می شوند و بردهای الکترونیکی داخل آنتن ها قرار می گیرند و اصلی ترین نقش را بردهای الکترونیکی بازی می کند , تگ ها و لیبل هایی که به کالاها نصب می شوند باید به طور دقیق وصل گردند تا گیت بتواند از خود عملکرد مناسبتری را نشان دهد .
در خروجی های فروشگاه هایی که مجهز به این نوع از سیستم ها هستند آنتن نصب می گردد که وظیفه ی انتقال پیغام و هشدار دادن را دارد که اگر جنسی از فروشگ با تگ و یا لیبل نصب شده به آن خارج شود در این صورت شروع به زدن زنگ هشدار می کند که فروشند را مطلع می سازد .

تگ لباس

در بین تگ ها تگ پوشاک یا همان تگ لباس بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی نیز دارد . با رشد و پیشرفت تکنولوژی تگ ها و گیت های فروشگاهی نیز روز به روز بر فن آوری آن ها افزوده می شود و هر بار سیستم جدیدی وارد بازار می شود که این امر باعث شده است امنیت در فروشگاه ها بالاتر رود و اگر متخصصین بر کیفیت تگ ها و لیبل ها نیفزایند سارقین می توانند به راحتی از فروشگاه ها سرقت کنند ولی با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه صنعت نیز روبه رشد رفته است و امروزه تمامی فروشگاه ها مخصوصا در شهرهای بزرگ مجهز به سیستم گیت فروشگاهی هستند .

خرید و فروش تگ

انواع تگ و لیبل

که هر کدام از این تگ ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند .

خرید و فروش تگ لباس

تگ های فروشگاهی یک تکنولوژِی پیشرفته هستند که از آن ها جهت بالا بردن امنیت فروشگاه ها استفاده می شود . یک روش هوشنمند برای این نوع از سیستم ها این است که یک سنسور حساس همراه با مکانیزم های قفل در داخل این دسته از تگ ها به کار گذاشته شده است که اگر به صورت غیر مجاز از گیت عبور داده شوند در این صورت شروع به زدن زنگ یا همان آلارم می کنند و صاحبان فروشگاه ها را مطلع می سازند .

چگونه تشخیص دهیم که تگ مرغوب است

تگ ها و لیبل ها در انواع مختلفی طراحی شده اند ولی اگر بخواهیم تگ مرغوب را شناسایی کنیم باید بگوییم که در ساخت تگ های مرغوب از پلاستیک ABS اصل استفاده می کنند که در برابر اشیا مقاوم و محکم عمل می کنند . از این رو در زمان خرید یک تگ باید دقت کافی داشته باشید تا جنس اصل و مرغوب را خریداری نمایید . نکته دیگر که در زمان خرید یک تگ فروشگاهی باید رعایت کرد این است که نوع قفل انتخابی نیز مهم است و باید به قدرت فنر و طول آن و همچنین آلیاژی که در ساخت آن به کار برده شده است دقت شود . ساچمه قفل نیز باید از جنس فولاد باشد تا بتواند مقاوم عمل کند .

فروش تگ فروشگاهی

تگ فروشگاهی یک سیستم هوشمند است که در انواع مختلفی از تگ گلفی گرفته تا تگ گنبدی و .. در بازار موجود است ولی اگر شما نمی دانید برای فروشگاه تان چه نوع تگی مناسب است  و اطلاع از خرید و فروش تگ و قیمت تگ کافی است با کارشناسان فروش و مشاورین مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید .