لیبل جواهر , لیبل طلا و زیور آلات

لیبل جواهر , لیبل طلا و زیور آلات : برای جلوگیری از سرقت طلا و جواهر از لیبل ضد سرقت استفاده می شود چرا که لیبل ها سبب بالا بردن امنیت چنین فروشگاه هایی می شوند . فروشگاه هایی که اجناس گران قیمتی چون طلا و جواهر می فروشند علاوه بر استفاده از دوربین های مداربسته در فروشگاه نیاز دارند تا جهت هر بالاتر بردن امنیت فروشگاهی خود از لیبل ها و تگ های ضد سرقت استفاده کنند تا افراد سودجو نتوانند دست به سرقت بزنند .

لیبل جواهر چیست

دزدگیر برچسبی جواهر از پلاستیک و کوبات چسب دار تهیه شده است و این لیبل ضد سرقت فروشگاهی با وصل شدن به زیورآلات و دیگر اجناس فروشگاه موجب می شوند که اگر به هر نحوی فردی قصد بردن جنس از فروشگاه را داشت گیتی که در جلوی درب مغازه وجود دارد چون به لیبل حساس است و نوعی طراحی شده است که در گذر از آن از خود آلارم بزند سبب می شود که آژیر به صدا در آید و فروشنده از آن مطلع شود و جلوی سرقت را بگیرد .

 

قبلا از دوربین مداربسته بیشتر استفاده مشد ولی چون دوربین به تنهایی پاسخگو نبود یعنی در برخی از موارد مشاهده می شود که با وجود دوربین مداربسته باز هم آمار سرقت از چنین فروشگاه هایی بالا است و از بین نرفته یعنی با یک لحظه غفلت فروشنده سارق به راحتی سرقت خود را انجام  می دهد . پس صاحبان طلا فروشی ها و زیورآلات فروشی ها به فکر استفاده ( نصب )  تگ ها و لیبل ها بر روی اجناس فروشگاه ها  شدند . ابعاد لیبل دزدگیر طلا و جواهر در حدود ۴*۱  سانتی متر است و از جنس پلاستیک است .

لیبل جواهر , لیبل طلا و زیور آلات

لیبل مورد استفاده در جواهر فروشی

گیت فروشگاهی AM همراه با لیبل AM مورد استفاده در جواهر فروشی است زیرا این نوع از گیت ها پاسخدهی مناسبی در مقابل فلزات دارند و در زمان عبور از گیت فروشگاهی چون هم فرکانس هستند بوق می زنند و اگر لیبل به هر نحوی از گیت عبور داده شود با به صدا در آوردن آلارم هشدار می دهند . البته نباید از ذکر این نکته نیز غافل شد که همراه با لیبل جواهر باید دستگاه مخصوص جداساز ( خنثی ساز لیبل جواهر ) نیز باید تهیه کرد زیرا برای جداسازی لیبل از جواهر در زمن  فروش آن نیاز است تا از طریق دستگاه مخصوص جدا کننده  آ را خنثی کرد و از جواهر جدا نمود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید انواع تگ جواهر , لیبل جواهر , لیبل طلا و .. با متخصصین و کارشناسان فروش مجموع امنیت کوشا تماس بگیرید .