لیبل دزدگیر فروشگاهی : لیبل دزدگیر فروشگاهی یا همان تگ دزدگیر فروشگاهی نوع دیگری از اقدامات امنیتی است که در فروشگاه ها جهت جلوگیری ازسرقت از کالاها و اجناس فروشگاه ها استفاده می شود . تگ ها و لیبل های فروشگاهی در انواع مختلف اعم از, EM, AM وRF موجود هستند . هر کدام از برچسب ها کارکردهای مخصوص به خود را دارند و برای کلاها و محصولات خاصی مانند لباس , بطری ها , عطرها و .. کاربرد دارند . لیبل ها اکثرا تشکیل شده از کاغذهای چسب دار و مدارهای الکترونیکی است .

قیمت انواع لیبل دزدگیر فروشگاهی

عملکرد لیبل فروشگاهی و تگ ها به این صورت است که اگر شخصی بخواهد کالای را از فروشگاه خارح کند اگر لیبل ها نصب شده به اجناس فروشگاه باشند در این صورت گیت هایی که در جلوی درب فروشگاه نصب شده اند شروع به اعلام خطر و بوق زدن می کنند . وجود گیت دزدگیر فروشگاهی در یک فروشگاه امنیت را به آن فروشگاه می آورد .

لیبل دزدگیر فروشگاهی

لیبل فروشگاهی و تگ ها کاربردهای گوناگونی دارند و در جنس ها و شکل ها و فرکانس های گوناگون موجود هستند . که هر کدام از آن ها جهت کاربردهای گوناگون طراحی و ساخته شده اند . برای نمونه لیبل RF دزدگیر کتاب به این علت که سطح آن هموار است جهت جلوگیری از کتاب کاربرد دارند . می توان این نوع از تگ ها را به صورت پنهان پشت کتاب ها نصب کرد . اما لیبل دزدگیر EM یا AM اکثرا مناسب برای اقلام فلزی است و برای نمونه می توان از آن ها در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی استفاده کرد . لیبل ها کاربردهای مختلفی دارند اعم از لیبل دزدگیر هایپرمارکت ها , لیبل دزدگیر کتابخانه , لیبل دزدگیر لاستیک فروشی و .. .

مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان آماده ی عرضه ی انواع لیبل دزدگیر فروشگاهی برای مشتریان عزیز است .