معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی

معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی : نبود خدمات پس از فروش آن هم در محصولات ایرانی یکی از مشکلاتی است که دامن گیر همه است و مجموعه شرکت امنیت کوشا این مسئله را به خوبی درک کرده است و در ارائه نمودن خدمات پس از فروش قدمی مهم در این راه برداشته است .

گارانتی اصلی گیت فروشگاهی چیست ؟

اگر به هر علتی سیستم دزدگیر فروشگاهی پس از نصب دچار مشکل فنی شد و متخصصین هم نتوانستند آن را تعمیر کنند در این صورت گارانتی به کمک خریدار می آید و می توان از طریق گارنتی محصول آن را تعویض نمود  .

گارانتی شامل چه نوع محصولاتی است

تمامی محصولات طراحی و تولید شده در مجموعه شرکت امنیت کوشا دارای گارانتی به مدت ۳۶ ماهه هستند و البته شرط و قید هایی نیز برای گارانتی وجود دارد . تگ ها , لیبل ها نیز دارای گارانتی هستند اما نباید از ذکر این نکته غافل شد که بدنه لیبل های امنیتی و گیت های فروشگاهی گارانتی ندارند .

معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی

زمان دریافت کارت گارانتی گیت های فروشگاهی

معمولا پس از دریافت محصولات گیت فروشگاهی خریداران کارت گارانتی را دریافت می کنند که فروشنده موظف است تمام توضیحات کامل را در مورد کارت گارانتی محصولات توضیح دهد تا پس از خرید هیچ گونه مشکلی پیش نیاید . پس از این که گیت در فروشگاه نصب شد خریدار به مدت ۷۳ ساعت تایم دارد که گارانتی خود را در وب سایت شرکت ثبت کند و باید دقت کرد که حتما پرینت را نزد خود نگه دارد و در صورت نیاز وجود پرینت الزامی است .

خدمات پس از فروش امنیت کوشا

مرکز امنیت کوشا پس از فروش محصول خدماتی به مشتریان خود ارائه می دهد از جمله : نصب گیت فروشگاهی در محل دلخواه مشتری , جابه جایی گیت فروشگاهی در صورت تغییر مکان فروشگاه , تعمیرات گیت فروشگاهی , تگ ها و لیبل ها نیز باید مختص با گیت فروشگاهی به خریدار داده شود , نحوه ی کار با دستگاه جدا کننده و .. پس از فروش سیستم دزدگیر فروشگاهی باید انجام شوند .

تامین فضای مناسب مختص گیت فروشگاهی

خریدار نیز موظف است تا گیت را در محل مناسب قرار دهد یعنی برخی از سیستم های دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه های مجاور خود که از گیت فروشگاهی استفاده می کنند در کارکردشان اختلال وارد می کنند که باید همه ی این ها را در زمان قرار دادن گیت فروشگاهی رعایت کند و کالاهایی که به آن ها تگ ها و یلبل های ضد سرقت نصب است حداقل باید یک کتر از گیت فروشگاهی فاصله داشته باشند .

برخی از سیستم ها مانند کامپیوتر , تلوزیون , تابلوهای تبلیغاتی ( روان ) , کنتورهای برق , سیستم روشنایی و .. امکان دارد که در کارکرد دزدگیر فروشگاهی اختلال وارد کنند که همه ی این ها باید از محیط جمع آوری شوند و یا حداقل فاصله را از گیت رعایت کنند .

جهت اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید گیت فروشگاهی با گارانتی با کارشناسان فروش مجموعه شرکت امنیت کوشا تماس بگیرید همچنین می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را در مورد معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی دریافت نمایید .