گارانتی تعویض گیت فروشگاهی

گارانتی تعویض گیت فروشگاهی : یکی از مشکلات اساسی که امروزه اکثرا دامن گیر است نبود خدمات پس از فروش یا همان گارانتی محصولات است مخصوصا در کالاهای ایرانی نبود گارانتی یکی از مشکلات اساسی است . مجموعه شرکت امنیت کوشا این مشکل خریداران را به خوبی درک کرده است به همین علت در این راستا قدمی مهم و اساسی برداشته است .

تعریف گارانتی تعویض گیت فروشگاهی

برداشت مجموعه ما از گارنتی ین است که اگر محصولی دچار مشکل فنی شد یعنی در زمان نصب مشکلاتی چون عدم کارکرد مناسب , و یا اگر به طور کلی سیستم پاسخدهی مناسبی از خود نشان نداد و مهندسین نیز حتی با حضور در محل نصب خریداران نتوانستند آن مشکل را حل کنند این محصول شامل گارانتی تعویض گیت فروشگاهی می شود و در این صورت فروشنده موظف است که محصول دیگری را به خریدار بدهد .

گارانتی تعویض گیت فروشگاهی
اما اینکه چرا یک سیستم گیت فروشگاهی که قبلا در محیط دیگر کار می کرد ولی اینجا پاسخدهی مناسبی ندارد سوال مهمی است که در پاسخ باید گفت شاید گیت ضد سرقت فروشگاهی فروشگاه مجاور با این سیستم تداخل دارد و سبب اختلال در کارکرد آن می شود . اگر از ابتدا این مشکل وجود دارد شامل گارانتی تعویض می شود ولی اگر پس از مدتی فروشگاه مجاور گیتی را خریداری نمود که سبب اختلال در کارکرد گیت فروشگاهی شد دیگر در اینجا شامل گارانتی تعویض نمی شود و فروشنده باید خود این مشکل را با همسایه خود حل کند .

محصولاتی که گارانتی شامل آن ها می شود

تمامی محصولات تولیدی و ارائه شده در مجموعه امنیت کوشا دارای گارنتی هستند که برخی از آن ها ۳۶ ماه گارنتی تعویض دارند . تگ ها و لیبل ها نیز جز ملزومات یک گیت فروشگاهی هستند که آن ها نیز داراتی گارانتی تعویض هستند . به طور کلی گارنتی تعویض شرایط خاصی دارد که قبل از خرید محصول باید آن را از فروشنده جویا شوید تا در صورت نیاز به تعویض به مشکل برنخورید .

زمان شروع گارانتی تعویض دزدگیر فروشگاهی

خریدار پس از این که اقدام به خرید سیستم ضد سرقت فروشگاهی کرد کارت گارنتی مربوط به آن را نیز دریافت می نماید . که حتما باید شماره های سریال محصول بر روی آن ها درج شده باشد . خریدار موظف است پس از ۷۲ ساعت گارانتی محصول خود را در وب سایت شرکت ثبت نماید دقت داشته باشید که پرینت ثبت را به هیچ عنوان دور نیندازید زیرا بدون پرینت ثبت اکثرا تعویض گیت فروشگاهی امکان پذیر نیست .

خدمات پس از فروش شامل

  • تنظیمات گیت فروشگاهی
  • نصب سیستم دزدگیر فروشگاهی
  • در صورت نیاز به نصب مجدد در مکان جدید
  • جابه جایی گیت فروشگاهی از یک مکان به مکان دیگر
  • تعمیرات در صورت تمام شدن وقت قرارداد

برای کسب اطلاعات بیشتر از گارنتی تعویض گیت فروشگاهی با مشاورین ما در شرکت امنیت کوشا تماس بگیرید . هدف این مجموعه کسب رضایت مشتریان از خرید است تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند . همچنین می توانید جهت اطلاع از محصولات ما به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید .