گیت فروشگاهی لباس فروشی

گیت فروشگاهی لباس فروشی : دزدگیر لباس یا همان گیت ضد سرقت فروشگاهی به سیستمی گفته می شود که در خروجی یک فروشگاه نصب می شود و از این طریق جلوی خروج غیر مجاز اجناس و کالاهای داخل فروشگاه را می گیرد . در برخی از فروشگاه های بزرگ لباس فروشی تراکم جمعیت آنقدر زیاد است که اگر تعداد فروشندگان به بیش از ۴ نفر یا بیشتر هم برسد باز نمی توانند فضای داخل فروشگاه را در چنین زمان هایی کنترل کنند . پس لازم است که قبل از اقدام به هر کاری با نصب دزدگیر لباس در فروشگاه خود امنیت را به فروشگاه خود بیاورند .

بر روی اجناس و لباس های داخل فروشگاه تگ ها و لیبل هایی چسبانده می شوند که نمی توان با دست به راحتی آن ها را جدا ساخت فقط زمانی می توان آن ها را جدا کرد که جنس را انتخاب و به فروشنده تحویل داده سپس صاحب فروشگاه با استفاده از دستگاه مخصوص خنثی ساز یا همان جداکننده ی مخصوص تگ ها و لیبل ها را از جنس خارج کرده ( خنثی کرده ) و سپس تحویل مشتری می دهد اگر به هر دلیلی جداسازی تگ ها از اجناس فراموش شود در زمان خروج از درب فروشگاه آلارم به صدا در می آید و هشدار خروج کالا همراه با تگ و لیبل را می دهد .

گیت فروشگاهی لباس فروشی

گیت فروشگاهی لباس فروشی

امروزه در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران , شیراز , مشهد , تبریز و .. وجود فروشگاه های بزرگ بیشتر به چشم می خورد مخصوصا فروشگاه های لباس و پوشاک اعم از زنانه , مردانه و بچه گانه . چیدمان این نوع از فروشگاه ها باید به گونه ای باشد که مشتری را به خود جذب کند و به همین دلیل است که اکثرا تمامی اجناس در دسترس مشتری است قبلا این گونه نبود خریدار وقتی وارد فروشگاهی می شد به درخواست خود صاحب فروشگاه اجناس را می اورد و نشان می داد ولی الان این گونه نیست و تمامی اجناس به راحتی در دسترس مشتری است و دیگر نیازی نیست که صاحب فروشگاه مدام جنسی را نشان مشتری دهد به همین دلیل است که سرقت نیز از فروشگاه ها آسان شده است ولی با به کارگیری و نصب گیت فروشگاهی در فروشگاه ها مخصوصا در فروشگاه های لباس فروشی و .. می توان جلوی سرقت افراد سودجو را گرفت .

اگر شما نیز صاحب فروشگاه بزرگ هستید فرقی ندارد چه در تهران و چه در شهرستان ها می توانید با کارشناسان فروش و مشاورین مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و محصول انتخابی خود را سفارش دهید و اطلاعات لازم  نیز در مورد قیمت دزدگیر لباس ، نحوه ی نصب و به کارگیری گیت فروشگاهی به دست آورید .