تگ دزدگیر چیست ؟

تگ دزدگیر چیست ؟   تگ دزدگیر به دزدگیرهای مخصوص کالا و پوشاک گفته می شود که در انواع فروشگاه ها و مغازه ها به عنوان دزدگیر بر روی کالاها چسبانده می شوند تا بتوانند از این طریق امنیت فروشگاه را از سرقت و دزدی بالا ببرند . در یک کلام تگ های دزدگیر به عبارتی نوعی تجهیزات امنیتی هستند که سبب امنیت خاطر صاحبان فروشگاه ها می شوند .

نحوه ی عملکرد تگ های دزدگیر به این صروت است که ابتدا تگ ها بر روی کالاهای فروشگاه نصب می شوند لازم به ذکر است که نصب آن نیز چندان کار آسانی نیست و باید توسط نصاب نصب گردد پس از اینکه تگ بر روی کالا نصب شد اگر بنا به هر علتی کالایی از فروشگاه بدون اجازه ی صاحبان فروشگاه خارج شود دزدگیرهای فروشگاهی نصب شده در خروجی فروشگاه سبب آلارم زدن دستگاه شده و از این طریق جلوی سرقت در فروشگاه ها گرفته می شود .

تگ دزدگیر چیست ؟

تگ ها جسم سخت هستند که از مواد پلاستیکی تشکیل یافته اند و یک بار برای همیشه خریداری می شوند و می توان چندین بار از آن ها استفاده کرد . تگ ها در انازه ها و باعاد گوناگون و از لحاظ شکل ظاهری نیز با یکدیگر متفاوت اند مانند : تگ صدفی , تگ شیشه ای , تگ گلفی , تگ پاندا , تگ مدادی , تگ چهار گوش , تگ

زیورآلات

تگ ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که اکثرا هم به صورت AM و RF هستتند .

تگ صدفی

تگ صدفی

از معمول ترین تگ های موجود در بازار می توان به تگ صدفی اشاره کرد که به صورت سبک طراحی شده و می توان از آن ها به عنوان تگ جدید نیز یاد کرد و قطر صافی دارد . و از آن در فروشگاه های پوشاک اعم از لباس فروشی ها و .. می توان استفاده کرد .

تگ گلفی

تگ دزدگیر گلفی

از قدیمی ترین تگ ها می توان به تگ گلفی اشاره کرد که از آن جهت به آن تگ گلفی گفته می شود که شکلی مانند توپ گلف دارد و در سایزهای بزرگ و متوسط ساخته شده اند .

تگ پاندا

تگ پاندا

تگ پاندا شکلی شبیه به یک پاندا را دارد و از آن بیشتر در سیسمونی ها و فروشگاه های لباس کودک و نوزاد استفاده می شود .

تگ چهار گوش

این نوع از تگ ها به صورت مستطیل یا مربع ساخته می شوند و دارای یک سوزن جداگانه هستند که به قفل آن ها وصل می شود و معمولا قیمت پایین تری نیز دارند .

تگ دزدگیر عینک

تگ عینک

همانگونه که از نامش نیز پیداست در عینک فروشی ها از آن ها استفاده می شود و تگ جدا کن ( تگ باز کن ) مخصوص به خود را نیز دارند .

تگ یوفو

تگ یوفو

تگ عدسی

تگ عدسی

لیست کامل محصولات تگ و لیبل را از شرکت پارسا گیت (کوشا الکترونیک اکباتان ) بخواهید .