گیت فروشگاهی RM , قیمت , خرید و فروش دزدگیر فروشگاهی RM

گیت فروشگاهی RM , قیمت , خرید و فروش دزدگیر فروشگاهی RM : گیت فروشگاهی RM یک تکنولوژی جدید در عرصه ی گیت فروشگاهی می باشد که مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان به عنوان عرضه کننده ی معتبر این نوع از گیت های فروشگاهی در آینده نزدیک خواهد بود . گیت RM تولید یکی از شرکت های دانش بنیان کشور عزیزمان می باشد. گیت RM به عبارتی ترکیبی از تکنولوژی AM و RF است . این دسته از گیت های فروشگاهی چون از ترکیب دو تکنولوژی با یکدیگر به وجود آمده است کاربردهای زیادی دارند و می توان به عنوان یک گیت فروشگاهی برتر از آن ها استفاده کرد .

کاربرد گیت فروشگاهی RM

گیت های فروشگاهی یا همان گیت ضد سرقت تا به حال از دو تکنولوژی به نام های RF و AM بودند که کابردها و لیبل های هر کدام از دیگری متفاوت است . یعنی به عبارتی نوع AM از فرکانس های پایین تری برخوردار است ولی برعکس تکنولوژی RF از فرکانس بالاتری برخوردار است . گیت فروشگاهی AM برای اجناس و کالاهایی مانند فلزات و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد ولی گیت فروشگاهی RF برای اجناسی چون مجلات و کتاب و .. کاربرد دارد .

گیت فروشگاهی RM دزدگیر فروشگاهی RM

ولی اما گیت جدید با تکنولوژی جدید RM برای تمامی کالاها کاربرد دارد که این خود یک مزیت ویژه برای یک گیت است . و می توان از آن برای یک یا چند فروشگاه از جمله هایپر مارکت ها و .. استفاده کرد . هر دو تکنولوژی جداگانه کاربردهای مخصوص به خود را دارند . و برای محصولات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند . برای نمونه اگر از گیت فروشگاهی RF برای اجناسی مانند فلزات استفاده شود در کار سیستم تداخل ایجاد می شود و سبب می شود که گیت به خوبی از خود عملکرد نشان ندهد .

اما تکنولوژِ جدید RM  با تجمیع دو تکنولوژی در کنار هم با یکدیگر می توان تلفیق دو تکنولوژی با یکدیگر را در کنار هم داشت و از آن استفاده کرد و بتوان کاربردهای زیادی از آن کرد . همچنین از لحاظ دقت و کارایی از بهترین کیفیت ممکن برخوردارند و همچنین در آن ها از تکنولوژی و سیستم های ضد خطا و پارازیت استفاده شده است .
یکی از مزیت های ویژه ی گیت فروشگاهیRM  این است که گیت فروشگاهی RF بر روی باند فرکانسی در حدود ۸٫۲ مگاهرتز و گیت فروشگاهی AM بر روی فرکانسی در حدود ۵۸  کیلوهرتز کاربرد دارد . یعنی در یک عبارت کلی این تکنولوژی جدید باعث شده است که بتوان یک امنیت ۳۶۰ درجه ای را تجربه کرد .

قیمت , خرید و فروش دزدگیر فروشگاهی RM

ذکر این نکته نیز الزامی است که با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای متخصصین ( این دانش نزد ایرانیانی از سرزمین طوس است ) در ساخت این نوع از گیت ها سبب شده است که فاصله ی گیرایی این نوع از سیستم ها برای لیبل های RF و AM همزمان بیش از ۱۰۰ سانتی متر باشد . مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان عرضه کننده ی انواع گیت فروشگاهی است که گیت فروشگاهی RM  نیز یکی دیگر از خدمات مهم این شرکت در آینده نزدیک برای خریداران عزیز است .

در یک عبارت کل وجود یک گیت فروشگاهی چه در یک فروشگاه لباس چه در یک کتاب فروشی به منزله ی بالا بردن امنیت آن فروشگاه است . و چه بهتر که بتوان از فناوری استفاده کرد که در عین اینکه عملکرد خوبی دارد بتواند از فروشگاه محافظت کند و کار چندین نوع مدل از گیت های فروشگاهی را خود به یکجا تنهایی انجام دهد.

همانطور که در قسمت بالایی متن اشاره کردیم گیت فروشگاهی RM تجمیعی از دو گیت فروشگاهی AM و RF است . و مسلم است که از چنین گیتی انتظار می رود تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد . این فناوری جدید باعث شده است که امنیت در فروشگاه ها بالاتر رود و به دلیل جدید بودن تکنولوژی آن مناسب برای تمامی فروشگاه ها است .

نحوه ی کارکرد گیت فروشگاهی AM

این دسته از دزدگیرهای فروشگاهی به مانند دیگر گیت های فروشگاهی در هر محیطی که نصب شوند سبب بالابردن امنیت آن فروشگاه ها می شود . لیبل امنیتی و تگ ها از لوازم همراه و جانبی گیت ها هستند که وجود آن ها لازمه ی یک گیت فروشگاهی است . یکی از مهمترین مزایای این دسته از گیت ها این است که نیاز به سیم کشی ندارند و در صورت سرقت از فروشگاه نیز آلارم به صدا در می آید و فروشندگان از این امر مطلع می شوند .

نحوه ی کارکرد گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF یکی از متداول ترین گیت ها است که در تکنولوژی آن از فرکانس های رادیویی استفاده شده است . که می توان با صراحت اعلام کرد که یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین تکنولوژی ها ایست که عملکرد بسیار عالی تری نیز دارد . دزدگیر فروشگاهی RF به صورت دو آنتنه ( جفت آنتن ) و تک آنتن است و از مهمترین مزیت های این دسته از گیت های ضد سرقت می توان به این نکته اشاره کرد که توانایی وصل شدن به همدیگر را دارند .

تکنولوژی جدید گیت فروشگاهی با نام RM

مهندسین و متخصصین این شرکت معتبر دانش بنیان در عرصه ی تولید انواع گیت های فروشگاهی دست به تولید یک نوع از گیت فروشگاهی کردند که تلفیقی از دو گیت ضد سرقت RF و AM است که گیت فروشگاهی RM نامیده می شود و شرکت کوشا الکترونیک اکباتان افتخار همکاری دیرینه با این عزیزان را دارد . و مسلم است که اگر گیتی با ترکیب دو تکنولوژی پیشرفته تولید شود عملکرد به مراتب بهتری را از خود به نمایش می گذارد و وجود آن سبب بالا رفتن امنیت در تمامی فروشگاه ها که خود را به این تکنولوژی جدید مجهز می کنند می شود . ذکر این نکته الزامی است که می توانند فواصل دورتر را نیز پشتیبانی کنند .

جهت اطلاع از قیمت و خرید دزدگیر فروشگاهی RM با کارشناسان فروش مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان در تماس باشید تا بتوانید محصولی را خریداری کنید که برند اصل باشد .