آهنربای جدا کننده تگ

آهنربای جدا کننده تگ : جدا کننده تگ به ابزاری گفته می شود که تگ ها را از اجنا جدا کرده که متشکل از یک آهنربا می باشد . برای اینکه شما بهتر با عملکردهای مگنت یا همان جداکننده تگ آشنا شوید بهتر است بدانید که باید با مکانیزم عملکردهای قفل نیز آشنایی داشته باشید و نحوه ی کارکر آن را بدانید .
افرادی که برای بار اول یک جدا کننده را می بینند شاید تفاوت آن را با یک آهنربا ندانند . و اصلا علت آن که قیمت آن بالا است ندانند .

کارکرد آهنربای جدا کننده تگ

آهن ربایی که در درون مگنت ها و یا همان جدا کننده های تگ و لیبل وجود دارند صرفا فقط یک تکه آهن ربا نیستند و دارای قسمت های مختلفی هستند که در کنار یکدیگر قرار می گیرند و این نوع از حالت قرارگیری به تقویت قدرت یک آهن ربا کمک می کند . لازم به ذکر است که هر اندازه میزان آهن ربا بیشتر باشد میزان کشش جدا کننده ها نیز بیشتر می شود و تگ ها راحت تر و سریعتر باز می شوند .

قیمت مگنت لباس

انواع جدا کننده تگ

جدا کننده تگ مگنتی

میدان مغناطیسی آهنربای جدا کننده تگ مگنتی ۷۵۰۰ تا ۱۱۰۰۰ دارند تا از طریق این قدرت قفل تگ باز شود . شرکت های خریدار تگ ها باید به این نکته د زمان خرید دقت کند که فقط به دنبال قدرت باز کردن جدا کننده تگ نباشند باید به نوع تگ ها نیز توجه کنند . تا جدا کننده بتواند انواع تگ ها را باز کند . هر تگ نیازمند جدا کننده مخصوص به خود است و هر جدا کننده نیز باید دارای قدرت کشش باشد تا از قدرت ان کم نشود . قدرت زیاد جدا کننده تگ سبب می شود که از طولب عمر تگ ها کم شود و پس از چند بار باز شدن مکانیزم طول عمر تگ از بین می رود .

جدا کننده تگ سنسورماتیک

جدا کننده تگ سنسورماتیک

این نوع از تگ ها مکانیزم های خاصی دارند و فقط از طریق جدا کننده مخصوص خود باز می شوند و این جدا کننده ها خود به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از جدا کننده سنسورماتیک دستی , جدا کننده سنسورماتیک برقی . قیمت این دسته از تگ ها بالتر است زیرا در کشور ما زیاد رواج نیافته و استفاده از آن نیز به مراتب کمتر است و خرید آن هم زیاد مقرون به صرفه نیست .

جهت خرید انواع جدا کننده تگ و انواع گیت فروشگاهی و اطلاع از قیمت انواع تگ بازکن و .. با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .