جدا کننده تگ سنسورماتیک (Sensormatic )

جدا کننده تگ سنسورماتیک (Sensormatic ) : از باکیفیت ترین سیستم های گیت فروشگاهی لباس می توان به تگ سنسورماتیک اشاره کرد که به نوعی از متداول ترین تگ های AM هستند . این نوع از تگ ها اصالتی امریکایی دارند که در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار طراحی شدند و بیشتر مورد استفاده در فروشگاه های پوشاک و مد مورد استفاده قرار می گیرند . این شرکت قبل از طراحی این دسته از تگ ها حالت تک آنتن و جفت آنتن را طراحی کرده بودند . این دسته از تگ ها همانگونه که به کالاها نصب می شوند باید نیز در زمان فروش جنس جدا شوند .

کاربرد جدا کننده تگ سنسورماتیک

جداکننده های sansormatic اکثرا از سوزن است به عبارتی این دسته از تگ دزدگیر ها به لباس ها وصل می شوند و از این طریق جلوی سرقت آن ها ار می گیرندو به عنوان محافظ عمل می کنند . به این صورت که گیت لباس یا همان سیستم دزدگیر لباس در درب خروجی فروشگاه قرار می گیرند . اگر تگ سنسورماتیک از طریق جداکننده های سنسورماتیک در قست صندوق فروشگاه جدا نشوند در زمان عبور دادن از گیت فروشگاهی شروع به زدن آلارم می کنند و از این طریق اطلاع می دهند که جنسی از فروشگاه به سرقت برده می شود .

جدا کننده تگ سنسورماتیک (Sensormatic )

در یک عبارت کل این نوع از جداکننده ها نمونه برداری شده و کپی جداکننده های آمریکایی است و و در دومدل جداکننده ی دستی و برقی در بازار موجود است . اگر بخواهیم از لحاظ قیمت ارزیابی کنیم باز کن های دستی به صرفه تر هستند و به نسبت قیمت کمتری دارند . ولی تنها ایرادی که جداکننده های دستی سنسورماتیک دارند این است زمان زیادی را اختصاص می دهند تا تگ را باز کنند . و برعکس باز کن برقی یا همان بازکن تگ سنسورماتیک الکتریکی سرعت بسیار بالایی در جدا کردن دارد و قیمت آن نیز به نسبت بازکن دستی گران تر است و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است .

امروزه اکثرا در بیشتر فروشگاه ها در ایران و دنیا از بازکن سنسورماتیک الکتریکی یا همان برقی بیشتر استفاده می شود هم به جهت بالا بودن سرعت کارشان و هم وقت کمتری از فروشنده گرفته می شود .

اگر شما هم از تگ سنسورماتیک در گیت فروشگاهی خود استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که جدا کننده تگ سنسورماتیک را از مرکز امنیت کوشا خریداری کنید . مجموعه ی ما فروشنده ی انواع تگ و لیبل , جداکننده ها و .. در ایران است که علاوه بر نصب تگ ها و گیت فروشگاهی در محل در صورت نیاز اقدام به تعمیر گیت فروشگاهی نیز می کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .