گیت فروشگاهی تبریز

گیت فروشگاهی تبریز , دزدگیر فروشگاهی در استان آذربایجان شرقی : تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است که به عنوان بزرگترین قطب اقتصادی کشور ایران نیز شناخته شده است و هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند و به دلیل داشتن آب و هوای کوهستانی افرادی به آب و هوای خنک علاقه دارند برای مسافرت این شهر را انتخاب می کنند . مسلم است که شهری به این بزرگی و به این وسعت فروشگاه های بزرگی نیز دارد که انواع پوشاک , لباس و .. نیز می فروشند .

گیت فروشگاهی تبریز

اما آیا می توان این همه جمعیت را مخصوصا در ایامی از سال که به دلیل وجود مسافران زیاد ازدحام جمعیت در فروشگاه ها نیز بیشتر می شود کنترل کرد ؟ در جواب باید گت که خیر شما هر چقد رهم نیرو استخدام کنید باز پاسخگو نیست و مهمتر از همه ای نکه برخی از افراد اصلا تمایل ندارند که فروشنده به دنبال آن ها مدام در فروشگاه قدم بردارد به همین دلیل اکثر فروشگاه ها خود را مجهز به سیستم گیت فروشگاهی کرده اند تا از این طریق با صرف هزینه در ابتدای کار امنیت را به فروشگاه خود بیاورند تا از این طریق هم مشتری آسوده خاطر شود و هم صاحب فروشگاه با خیالی آسوده در جای خود بنشیند . تیم پشتیبانی فنی کوشا الکترونیک اکباتان نمایندگی فروش انواع محصولات گیت فروشگاهی , انواع تگ ها , لیبل ها و .. در شهر تبریز و شهرستان های این شهر دارد .

گیت فروشگاهی تبریز

گیت فروشگاهی نصب شده در لاله پارک تبریز

گیت فروشگاهی در هر کجا که باشد امنتی را با خود به آن جا می آورند در اینجا نیز نباید از ذکر این نکته الزامی بگذریم که گیت های فروشگاهی در چهار نوع AM , EM, RF و RM هستند که نحوه ی کاربرد هر کدام با یکدیگر فرق دارد و نحوه ی جفت آنتن بودن , تک آنتن بودن , محل قرار گیری آن ها , فاصله ی آن ها با فروشگاه های مجاور و .. نیز باید در زمان نصب کاملا رعایت شود .

به همین دلیل مجموعه ی امنیت کوشا نمایندگی فعال در شهر تبریز دارد تا در صورت نیاز به تعمیر , نصب گیت فروشگاهی و بازسازی تمامی این موارد را به طور احسن انجام دهند تا در کار فروشگاه ه خلل ایجاد نشود . زیرا در زمان خرید یک گیت فروشگاهی علاوه بر اینکه جنس و نوع و قیمت آن که مهم است فروشگاه های مجاور نیز باید در نظر گرفته شوند تا در کارکرد لیبل ها خلل ایجاد نشود .

نمایندگی گیت فروشگاهی در استان آذربایجان شرقی

گیت فروشگاهی تبریز در انواع مختلفی تولید شده اند و هر کدام کاربردها و کارکردهای مخصوص به خود را دارند و از این رو در قیمت گیت فروشگاهی باید به نوع کارکرد گیت , اندازه درب های ورودی فروشگاه , گیت های مجاور و نزدیک به فروشگاه , نوع محصولات فروشگاه و .. دقت کرد . مرکز امنیت کوشا بهترین گیت فروشگاهی مختص فروشگاه تان را به شما معرفی خواهند کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .