نصب دزدگیر فروشگاهی , نصاب دزدگیر فروشگاهی , متخصص نصب و راه اندازی دزدگیر پوشاک و مغازه , راه اندازی دزدگیر و گیت فروشگاهی rf , em , am :  بعد از خرید گیت و دزدگیر فروشگاهی مناسب برای فروشگاه یا محیط فعالیت تجاری خود . نیاز مند این هستید که آن را فرد متخصصی برایتان نصب و راه اندازی کند . اکثر شرکت های فروشنده گیت فروشگاهی فرد متخصصی که دارای سواد الکترونیک و راه اندازی گیت را دارد در استخدام دارند و به محظ فروش تجهزیان امنیتی خود . نصاب را به محل برای راه اندازی سیستم اعزام می کنند .

نصاب دزدگیر فروشگاهی

نصب دزدگیر و گیت فروشگاهی

با پیشرفت علم و تکنولوژی و سیستم به کار رفته در گیت امنیتی شرکت های گوناگون بردهای متنوع برای سیستم های امنیتی طراحی می کنند . دلیل این تنوع را در موارد زیر نام می بریم .

  • میزان مصرفی که تا حدی که مترادف با شعاع میدان مغناطیسی فرستنده است .
  • پوشش رنجهای فرکانسی منتوع به وسیله ی سیستم
  • کارایی در محیط هایر نویز
  • تعداد ساپورت آنتن ها
  • قیمت تمام شده

به علاوه آنتن های گیت فروشگاهی با شکل های گوناگون و اندازه های متنوعی طراحی شده اند که معمولا هر مدل دفترچه ی راهنمای خود را دغارد که به کمک آن می توان تنظیمات لازم را جهت نصب و به کار اندازی سیستم انجام داد که این تنظیمات از جمله رعایت فاصله ی بین آنتن فرستنده و گیرنده است که در ایتفاده داز گیت عواملی چون نوع و اندازه ی عنصر امنیتی قابل استفاده در فروشگاه ها , قدرت دستگاه و نویز محیط و غیره صورت میگیرد .

برای استفاده تنظیمات دیگری نیز شامل تععین فرکانس کاری سیستم , تنظیم میزان صدای آلارم , تنظیم حساسیت سنسور گیرنده به عنصر امنیتی و غیره وجود دارند که یا به وسیله ی کلید های ON و OFF و پتانسیو مترهایی که بر روی بورد دستگاه موجود می باشد .را به صورت دستی و یا بوسیله ی یک واسط گرافیکی موجود , با ریموت مخصوص سیستم از طریق صفحه ی نمایش از طریق کامپیوتر و بوسیله ی اینترفیس کامپیمتری تنظیم می گردد .

با این حال گاها گزینه ی تنظیمات اتوماتیک که می توان از این گزینه هم برای رفع مشکلات استفاده کرد وجود دارد . برای مثال راهنمای نصب یک سیستم امنیتی که مبتنی بر تکنولوژی AM همانند آن در پیوست ذکر گردیده است . در زیر نکاتی در مورد نصب و کاربرد تکنولوژی های EM,RF,AM که در نصب و همچنین راه اندازی این سیسستم ها کاربرد دارد می پردازیم .

فرد نصب کننده گیت فروشگاهی

فردی متخصص که دارای تجربه ای کافی برای راه اندازی گیت های فروشگاهی می باشد . این فرد باید تمامی انواع دزدگیر های فروشگاهی را بشناسد و با آگاهی کامل برای راه اندازی آن به محل اعزام شود. چرا که همه فروشگاههای هم جوار از یک نوع گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس و پوشاک استفاده نمی کنند . لذا باید نصاب دقت داشته باشد تا تداخلی بین سایر گیت های  اطراف ایجاد نکند که منجر به بوق زدن خطا در آن می شود .

نصب و راه اندازی گیت فروشگاهی پارسا گیت

در گروه صنعتی پارسا گیت افراد متخصص و حرفه ای برای راه اندازی دزدگیر های فروشگاهی استخدام شده اند که دارای تخصص الکترونیک و تعمیرات می باشند . لذا تا به امروز توانسته ایم تمامی مشتریان خود را راضی نگهداریم .از این بابت افتخار می کنیم که مشتریان با سلیقه ای را داریم .

نصب گیت فروشگاهی

همیشه سعی داشته ایم بهترین نصاب گیت فروشگاهی را در اختیار داشته باشیم که این امر محقق شد و کادری با تجربه در اختیار داریم .

پارسا گیت تضمین خدمات نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی , دزدگیر فروشگاهی و … را کتبا ارسال می کند از این رو هر موردی برای سیستم رخ دهد در اسرع وقت برای برطرف کردن آن نیروی متخصص اعزام می شود .

ویژگی های نصاب مجرب گیت فروشگاهی

  • یک نصاب گیت فروشگاهی باید تخصص بالایی در این کار داشته باشد.
  • صبور باشد .
  • منظم باشد .
  • با اخلاق باشد .
  • دقت بالایی در حابجایی گیت فروشگاهی و دزدگیر یا هر سیستم امنیتی دیگر داشته باشد.