تگ گریف AM و RF

تگ گریف AM و RF : یکی دیگر از محصولات مجموعه امنیت کوشا تگ گریف AM و RF است . در یک کلمه اگر بخواهیم بگوییم که تگ Griff ار تعریف کنیم باید بگوییم که نوعی تگ است که اکثرا در پوشاک فروشی ها کاربرد دارد زیرا به دلیل کوچک بودن سایز آن اکثرا کاربردهای زیادی دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند .

دزدگیر فروشگاهی ضد سرقت گریف که با نام تگ یوفو نیز شناخته می شود در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود و وزن سبکی نیز دارند . این دسته از تگ ها در فرکانس های مختلفی چون تگ گریف am و تگ گریف rf تولید شده اند و اکثرا با گیت لباس کار می کنند . هر فروشگاهی بنابر نیاز فروشگاه خود می تواند نوع تگ griff را انتخاب کند و آن را به عنوان یک دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه خود نصب نماید .

کارکرد تگ گریف AM و RF

قطر این دسته از تگ های فروشگاهی به مانند تگ شل یا تگ صدفی است و به دلیل برخورداری از ظرافت خاص اکثرا مورد استفاده فروشگاه هایی است  که نیاز به تگ های سبک و کم وزن دارند . و در کارتن های ۱۰۰۰ عددی و ۵۰۰ عددی موجود هستند .

اگر در زمان خرید این دسته از تگ ها نمی دانید که کدام تگ گریف اصل است باید بگوییم که برای اینکه بدانید این دسته از تگ ها اصل هستند یا نه در روی تگ های گریف نوشته ای با عنوان Griff است که در نحصار مجموعه شرکت امنیت کوشا است .

تگ گریف AM و RF

کاربردهای تگ گریف

این دسته از تگ ها همانگونه که اشاره کردیم به دلیل کم وزن بودن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اکثرا از آن ها در فروشگاه های پوشاک فروشی چون سیسمونی ها , روسری فروشی ها , لباس های ظریف , مانتو فروشی ها , کفش فروشی ها , پوشاک مردانه و زنانه و .. از این دسته از تگ های گیت فروشگاهی استفاده می کنند .

استفاده از این نوع از تگ ها سبب بال بردن امنیت در یک فروشگاه می شود زیرا با نصب نمودن آن ها بر روی اجناس فروشگاه دیگر فروشنده از بایت امنیت فروشگاه خود مطمعن است و مشتری نیز می تواند با خیالی راحت و آسوده در فروشگاه قدم بزند و خود جنس مورد علاقه خود را انتخاب نماید . مخصوصا در شهرهای بزرگ چون تهران , مشهد و .. به دلیل ازدحام جمعیت مخصوصا در ساعات هایی از شبانه روز  که شلوغ است مثلاب ین ساعت ۵ تا ۹ شب که ازدحام جمعیت در برخی از فروشگاه ها زیاد است احتمال سرقت در این ساعات از سبانه روز زیاد است و به همین دلیل صاحبان فروشگاه ها جهت بالا بردن امنیت فروشگاه خود اقدام به نصب گیت فروشگاهی در فروشگاه خود کرده اند تا از این طریق هم خیال خود و هم خریداران را راحت کنند .

جهت خرید تگ گریف وانواع دیگر تگ و لیبل ها و گیت های فروشگاهی با مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید کارشناسان فروش ما در این مجموعه آمادهی پاسخگویی به تمامی سوالات شما خریداران محترم هستند .