گیت فرودگاه مواد مخدر

گیت فرودگاه مواد مخدر : گیت ها کاربردهای گوناگونی دارند و از آن ها می توان جهت بالا بردن امنیت در فرودگاه ها , فروشگاه ها , ادارات و کارخانه جات , ترمینال ها و .. استفاده کرد . امروزه با نصب گیت در فرودگاه ها امنیت فرودگاه ها بالاتر رفته است یعنی به عبارتی وارد کردن جنس های غیر مجاز اعم از مواد مخدر و مواد منفجره و .. غیر ممکن شده است .

شاید خود شما نیز این اتفاق برایتان در فرودگاه افتاده باشد بدون اینکه جنس غیرمجازی با خود حمل کنید باز در زمان عبور از گیت فرودگاه استرس داشتید این خود نشان دهنده یبالا بودن امنیت در فرودگاه ها است که ناخودآگاه دلشوره و استرس به فرد انتقال داده می شود . حالا فرقی ندارد چه برای بار اول سوار هواپیما شوید یا نه به هر حال مجبور هستید که در ورودی فرودگاه مورد بازرسی قرار بگیرید همه ی فرودگاه ها مجهز به گیت امنیتی هستند که در وردی فرودگاه ها نصب شده است .

گیت فرودگاه مواد مخدر

نحوه ی کارکرد گیت فرودگاه مواد مخدر

 

این نوع از گیت ها بیشتر به فلزات حساس هستند همیشه این نکته را در خاطر داشته باشید که حمل جواهرات و دیگر فلزات سبب می شود که وقت بیشتری از خود را در قسمت ورودی بگذرانید زیرا به دلیل حساسیت بالای گیت ها به فلزات آلارم دستگاه به صدا در می آید که سبب می شود نگهبان مجددا خود کیف را بررسی کند .

این نوع از گیت ها می توانند با دقت بالا تمامی اجناس فلزی و مواد مخدر و واد منفجره را شناسایی کنند . وجود گیت در فرودگاه به نوعی امنیت برای مسافران نیز محسوب می شود زیرا بدون اینکه نگهبان کیف افراد را بررسی کند و تمامی اجناس آن را یک به یک بازدید کند کیف ها و چمدان ها با عبور از گیت هم مورد بررسی قرار می گیرند و هم وقت مسافر و نگهبان نیز گرفته نمی شود . وجود فناوری سبب تسریع کارها شده است زیرا اگر نگهبان یک به یک کیف ها را جستجو می کرد هم باید وقت زیادی در این بین از دست می رفت و هم احتمال داشت که هواپیما پرواز کند و مسافر از سفر خود جا بماند .

پس امروزه وجود گیت در فرودگاه ها جز ضروریات محسوب می شود که باید تمامی فرودگاه ها و ترمینال ها به این فناوری مجهز باشند که هم سبب تسریع در کارها و هم بالا رفتن ایمنی در فرودگاه هواپیما می شود . و افراد سودجو نیز وسوسه فکر حمل اجناس غیر مجاز را از سر خود باز می کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید گیت فرودگاه مواد مخدر , گیت مواد مخدر , گیت تشخیص مواد مخدر و .. با مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید .