گیت امنیتی کتابخانه

گیت امنیتی کتابخانه : مراکز اطلاع رسانی و کتابخانه ها هر ساله بودجه ای را جهت خرید کتاب های گوناگون اختصاص می دهند که حفاظت و نگهداری از چنین کتاب هایی لازم و ضروری است زیرا در برخی موارد امکان دارد که قیمت یک کتاب آنقدر گران باشد که با به سرقت رفتن آن سال ها کتابخانه نتواند نبود آن را جبران کند . زیرا هر ساله بودجه ی مشخصی را سرف خرید کتاب های مشخصی می کنند به همین علت بهترین راه کار پیش روی کتابخانه ها و کتاب فروشی ها نصب دزدگیر کتاب است .

کاربرد گیت امنیتی کتابخانه

اگراز خروج غیرمجاز و بدون ثبت کتاب از کتابخانه نگرانید می توانید با نصب گیت کتابفروشی ها جلوی سرقت و یا حتی گم شدن کتاب ها را بگیرید . گیت امنیتی در خروجی یک کتابخانه بهترین شیوه ی حفاظتی است . زیرا نمی توان جهت جلوگیری از سرقت افراد زیادی را در کتابخانه استخدام کرد پس با نصب گیت امنیتی کتابخانه می توان با خیالی آسوده به دیگر کارهای کتابخانه رسیدگی کرد .

 

گیت امنیتی کتابخانه
با نصب کردن لیبل ها بر روی کتاب ها که یا بر روی جلد بالایی یا جلد زیرین نصب می شود و وارد نمودن تمامی اطلاعات بر روی سیستم ها یعنی با تعریف سیستم های امنیتی می توان جلوی خروج غیر مجاز کتاب از کتابخانه و کتابفروشی ها را گرفت .

دزدگیر کتابفروشی که اکثرا در خروجی کتابخنه ها نصب میشوند و از این طریق جلوی خروج کتاب بدون مجوز را می گیرند یعنی به این صورت که وقتی کتابی که مجهز به دستگاه گیت فروشگاهی است اگر لیبل ها و تگ ها از آن جدا نشده باشند در این صورت در زمان خروج از کتابخانه آلارم به صدا در می آید و صاحب کتابخانه از این امر مطلع می شود .

همچنین در زمان امانت دادن کتاب نیز می تون از سیستم گیت امنیتی استفاده کرد یعنی به این صورت که در زمان دادن کتاب ها تگ ها را غیر فعال کنیم و پس از آن که در سیستم ثبت گردید که چه نوع کتابی و با چه عنوانی تحویل داده شد و پس از بازگشت کتاب دوباره تگ ها را فعال کنیم .

کتاب فروشی ها و کتاب خانه ها اکثرا از لیبل RF استفاده می کنند . زیرا سطح کتاب ها به صورت هموار است و این نوع از سیستم ها می توانند پاسخگوی نیاز چنین فروشگاه هایی باشند . لیبل های دزدگیر کتابخانه در انواع مختلف موجود هستند . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دزدگیر کتاب فروشی یا همان گیت امنیتی کتابخانه و استعلام قیمت تگ کتاب با کارشناسان ما در مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا محصولی را خریداری نمائید که علاوه بر اصل بودن جنس آن را برای شما نصب کنند و در صورت نیاز به تعمیر تعمیرات لازم را انجام دهند .