دزدگیر طلا و جواهر

دزدگیر طلا و جواهر : دزدگیر طلا و جواهر یکی دیگر از انواع سیستم های گیت فروشگاهی است که امروزه به یک سیستم ضروری در فروشگاه های طلا و جواهرات تبدیل شده است . هدف از طراحی و تولید سیستم های امنیتی , برقراری حفظ امنیت در فروشگاه های مختلف است که طلا فروشی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امروزه اکثر فروشگاه های طلا و جواهر مجهز به دزدگیر هستند .

علت استفاده از دزدگیر طلا و جواهر

علت اصلی استفاده از این نوع از سیستم ها در چنین فروشگاه هایی بیشتر به این دلیل که فروشگاه هایی از این قبیل حساس هستند و طلا و جواهرات به راحتی در دسترس مشتریان قرار دارد و با یک لحظه غفلت فروشنده احتمال سرقت وجود دارد و همه خوب می دانیم که طلا گران است و سرقت حتی کوچکترین جنس از فروشکاه می تواند ضربه ی مالی به فروشنده وارد سازد به همین دلیل است که صاحبان چنین فروشگاه هایی اقدام به نصب لیبل و تگ دزدگیر طلا در فروشگاه خود می کنند .

دزدگیر اماکن مخصوص طلا فروشی ها

سیستم های دزدگیر اماکن مورد استفاده در انواع محیط های مختلف هستند و به وسیله دزدگیر اماکن می توان ورود و خروج را کنترل کرد و از خروج غیر مجاز جنس از مغازه جلوگیری کرد . سیستم های دزدگیر امامن برای تمامی مکان ها یکسان هستند یعنی عملکردی مشابه دارند و کاربران می توانند در هر محیطی از این نوع از سیستم های دزدگیر فروشگاهی استفاده کنند . سیستم دزدیگر طلا فروشی سنسورهای مخصوص خود را دارد .

دزدگیر طلا و جواهر

مناسب ترین سیستم دزدگیر فروشگاهی برای طلا فروشی

در این نوع از سیستم های گیت فروشگاهی یک دستگاه مرکزی وجود دارد . که مهمترین بخش یک سیستم حفاظتی و امنیتی همین دستگاه مرکزی است . چرا که تمامی سنسور ها و تجهیزات در سیستم ها به این دستگاه وصل هستند . و کاربر با کمک آن می تواند با سیستم ارتباط برقرار سازد و تمامی سنسورها را شناسایی کند و شروع به فعالیت در سیستم کند . از حساس ترین سیستم های دزدگیر فروشگاهی مورد استفاده در طلا فروشی ها دزدگیر اماکن است . برای هر محیطی می توان از سیستم دزدگیر اماکن استفاده کرد ولی چون نوع کاربرد و کارایی سیستم ها در فروشگاه های طلا فروشی فرق می کند از هر سیستم دزدگیر امامن نمی توان استفاده کرد باید از سیستم مخصوص آن استفاده نمود که برای چنین فروشگاه هایی طراحی شده اند .

 

مناسب ترین دزدگیر برای طلا و جواهر فروشی پارادوکس است زیرا پیچیدگی این نوع از سیستم ها زیاد است و نمی توان به راحتی بر روی آن ها نفوذ کرد . ذکر این نکته الزامی است که دیگر سیستم های گیت فروشگاهی مخصوصا سیستم امامن غیر قابل نفوذ هستند ولی در بین آن ها سیستم دزدگیر پارادوکس از امنیت بالاتری برخوردار است . این قبیل از دزدگیرها اصل هستند و هیچ گونه مشابه ندارند و به همین دلیل است که به صورت اورجینال مورد استفاده قرار می گیرند .

اگر شما نیز صاحب فروشگاه طلا فروشی  هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به سیستم های امنیتی بکنید اما نمی دانید کدام دزدگیر , لیبل و تگ مناسب است با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و مشاوره های لازم را در مورد نحوه ی خرید , نوع محصول قابل خرید و .. دریافت نمایید . هدف اصلی مرکز امنیت کوشا کسب رضایت شما خریداران محترم است .