تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی

تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی : تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی به این معنا است که یعنی هر گیتی را در فروشگاه خود نصب نموده اید باید به نسبت فرکانس کاری آن دستگاه اقدام به تنظیم حساسیت آن گیت فروشگاهی بکنید . همچنین این نکته را نیز نباید در تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی فراموش کنید که فاصله ی بین آنتن های دزدگیر فروشگاهی از مقدار تعیین شده یعنی استاندارد آن خارج نشود زیرا در غیر این صورت کارایی خود را از دست می دهد .

در زمان نصب گیت ضد سرقت فروشگاهی باید به نویزهای موجود در محیط نیز توجه کنیم و نباید از وجود آن ها در کنار گیت فروشگاهی غافل شویم . برای بررسی نمودن تمامی نویزهای موجود باید تمامی دستگاه ها و سیستم هایی که متصل به برق هستند را روشن کنید . توجه داشته باشید که تمامی دستگاه های متصل اعم از تمامی وسایل متصل به برق و چراغ ها و .. با انجام دادن این کار شما موفق شده اید تا به تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی بپردازید یعنی در بدترین حالت نویز نیز توانسته اید آن را تنظیم نمایید .

تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی

اگر در فروشگاه خود از لامپ های LED و یا تلوزیون های LED استفاده می کنید این نکته را نیز نباید فراموش کنید که این دستگاه ها بایستی تقریبا حدود ۲ متر با آنتن ها فاصله داشته باشند تا گیت فروشگاهی بتواند عملکرد مناسبتری از خود نشان دهد . در غیر این صورت در کارکرد آنتن ها خلل ایجاد می شود و گیت فروشگاهی نیز عملکرد نامناسب تری از خود نشان می دهد .

همانگونه که می دانید گیت های فروشگاهی در دسته سیستم های مخابراتی قرار دارند و به همین دلیل بر پایه دریافت و ارسال امواج الکترومغناطیسی و رادیویی هستند و به همین دلیل باید به نویز الکترومغناطیسی و امواج رادویی باید دقت کرد .

تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی

تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی

سیم جریان برق از مهمترین منبع ایجاد کننده یک نویز است , اگر فاصله سیم به آنتن های گیرنده نزدیک باشد موازی بودن سیم با آنتن و شدت جریان اثر پذیری نویز را بر روی سیتم گیت فروشگاهی بیشتر می کند .

به همین دلیل جهت امنیت گیت فروشگاهی و حفاظت از آن ها باید به فاصله میان دو آنتن دقت کرد . نوع لیبل ها , تگ های مورد استفاده در این جا و نوع گیت فروشگاهی این ها همگی عواتملی هستند که باید به آن ها در زمان نصب یک گیت فروشگاهی دقت کرد . تا گیت بتواند در محیطی که نصب شده عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد .

به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که اکثرا صاحبان فروشگاه ها تمایل دارند تا فاصله بین آنتن ها بیشترین باشد تا به این طریق دکوراسیونی زیبا داشته باشند . به نظر می رسد باید این نکته را به شخصی که در این زمینه اطلاعات لازم و کافی دارد بسپارند زیرا در این صورت احتمال سرقت و دزدی از فروشگاه به صفر می رسد .

اگر با نحوه ی نصب و تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی آشنایی ندارید آن را به دست متخصصین کوشا الکترونیک اکباتان بسپارید تا راهنمایی های لازم را در خصوص این امر ارائه دهند .