تگ دزدگیر عینک

تگ دزدگیر عینک : دزدگیر اجناس یا همان تگ های ضد سرقت به گونه ای طراحی شده اند که از قابلیت های زیادی برخوردارند و تقریبا در هر فروشگاهی کاربرد دارند . برخی از اجناس مانند عینک آفتابی یا عینک طبی برخلاف ظاهر کوچکی که دارند از قیمت بالاتری برخورداند به همین سبب برای این نوع از اجناس نیز تگ هایی طراحی شده است که سبب حفظ امنیت آن ها در فروشگاه ها می شود .

این دسته از تگ ها سیستم های امنیتی هستند که در عینک فروشی ها کاربرد دارند . به عبارتی می توان گفت که فریم عینک های طبی یا عینک های آفتابی استاندارد گران قیمت هستند و احتمال وسوسه افراد سودجو وفرصت طلب برای سرقت چنین اجناسی در فروشگاه ها وجود دارد زیرا که چیدمان و نوع طبقه بندی این نوع از مغازه ها به گونه ای است که اجناس دم دست و جلوی دید مشتری قرار دارد و سرقت آن ها نیز آسان تر است به همین دلیل استفاده از تگ دزدگیر عینک در عینک فروشی ها توصیه می شود زیرا از این طریق فروشگاه ایمن شده و فروشنده با خیالی راحت می تواند به دیگر کارهای خود برسد .

گیت فروشگاهی عینک

گیت فروشگاهی عینک از اجزای گوناگونی تشکیل شده اند که با وصل شدن به یکدیگر در زمان عبور و خروج یک کلا از فروشگاه یعنی زمانی که اجناس از گیت عبور داده می شوند شروع به زدن آلارم یا همان زنگ هشدار می کند و از خروج بدون مجوز اجناس یعنی اجناس به همراه تگ را به فروشنده گان اطلاع می دهد . استفاده از این نوع از سیستم ها ملتزم تگ عینک یا نوعی لیبل نصب شده بر روی اجناس باید باشد و دستگاه غیر فعال کننده نیز بادی در مکانی مناسب قرار گیرد تا پس از فروش جنس فروشنده بتواند تگ دزدگیر را از کالا جدا سازد و تحویل خریدار دهد .

نکته ای مهمی که ذکر آن را در اینجا الزامی می داریم این است که طراحی سیستم های ضد سرقت فروشگاهی باید کارآمد باشد تا بتواند به آاسنی و بدون دردسر توسط دستگاه جداکننده خنثی گردد و همچنین به آسانی توسط مشتری از اجناس جدا نشود زیرا برخی از افراد سعی بر این دارند تا بتوانند تگ ها را به آرامی از جنس جدا کنند و اقدام به سرقت نمایند باید تگ و لیبل ها به گونه ای طراخی شوند که امکان جداسازی فقط و تنها از طریق دستگاه مخصوص جداکننده آن هم به دست صاحب فروشگاه جدا شود .

انواع سیستم ضد سرقت عینک

این نوع از گیت های ضد سرقت فروشگاهی به دو دسته AM و RF طبقه بندی شده اند و هر کدام نیز کارکردخهای خاص خود را دارند . تگ و لیب نز از ملزومات گیت های فروشگاهی هستند و در یک عبارت کل می توان گفت که تگ ها قوی تر از لیبل ها عمل می کنند و به عبارتی دقیق تر هستند و می توان آن ها را مجددا استفاده کرد و به مانند لیبل ها یک بار مصرف نیستند .

تگ دزدگیر عینک

همانگونه که سیستم های دزدگیر نیز دو نوع هستند تگ های دزدگیر نیز در دو نوع AM و RF هستند و هر دسته از تگ ها فقط با سیستم های هم نام خود خوانایی دارد و کار می کند .

گیت ضد سرقت عینک AM به عبارتی دقیق تر از نوع RF آن است و به همین منوال نیز قیمت آن ها نیز به مراتب بالا تر است و سیستم های RF این قابلیت را ندارند که بتوانند عبور مایعات و برخی از اجناس فلزی را تشخیص و شناسایی کنند و به همین علت است که اکثرا فروشگاه های عینک فروشی اکثرا از تگ عینک AM استفاده می کنند زیرا اکثر عینک ها دارای اجزای فلزی هستند .

قیمت تگ دزدگیر عینک

برای جلوگیری از سرقت در فروشگاه های عینک فروشی از تگ دزدگیر عینک استفاده می شود . و این نوع از دزدگیرها دارای شیافی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که پس از اینکه دسته ی عینک داخل آن ها قرار گرفت شیاف مسدود می گردد و قابلیت جدا شدن از عینک را از دست می دهد و فقط از طریق دستگاه جدا کننده صاحب فروشگاه می تواند تگ را از دسته عینک ها جدا سازد .

اما اگر بخواهیم راجب قیمت تگ دزدگیر عینک بگوییم باید اشاره کنیم که تگ AM گران تر و پر استفاده تر از نوع RF آن است زیرا قابلیت پاسخگویی در مقابل اجناس فلزی را دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و به مراتب قیمت نیز گران تر است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تگ دزدگیر عینک با کارشناسان مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .