تگ دزدگیر لباس

تگ دزدگیر لباس : تگ ها وسیله ای هستند که مخصوص دزدگیرهای کالا هستند و آن ها را بر روی کالاها نصب می کنند تا در زمان خروج غیرمجاز افراد از فروشگاه , آژیر به صدا در آید و فروشندگان را از سرقت مطلع سازد . تگ ها همچنین به جسم های سخت گفته می شوند که ممکن است چند بار مصرف باشند یعنی اگر آن را به یک کالایی نصب کردید و سپس کالا را فروختید می توانید از طریق دستگاه جداساز آن را خنثی کنید و دوباره در کالای دیگری نصب کنید به همین علت خرید آن مقرون به صرفه بوده زیرا با یک بار خرید می توان چندین بار از آن استفاده کرد .

انواع تگ دزدگیر لباس

تگ ها از لحاظ کارکرد , شکل های ظاهری , ابعاد و اندازه در انواع مختلفی هستند که از جمله :

تگ گلفی

تگ دزدگیر گلفی

از قدیمی ترین انواع تگ ها می توان به تگ گلفی اشاره کرد . از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است و از آن بیشتر در فروشگاه های پوشاک از جمله مانتو فروشی ها استفاده می شود . از آن سبب به آن تگ گلفی می گویند که شکل ظاهری آن یعنی روی تک به شکل توپ گلف است . در دو سایز مختلف بزرگ و متوسط در بازار عرضه می شود .

تگ صدفی

تگ صدفی یا تگ شل از معمول ترین تگ ها در بازار است که به روز است و به علت جدید بودن و به روز بودن سبکتر از تگ های گلفی است و از آن در لباس فروشی ها استفاده می شود . این تگ ها از سطح صافی برخوردارند و معمولا در قطر ۴ الی ۵ سانت هستند .

تگ صدفی

تگ چهار گوش

این نوع از تگ ها به صورت مستطیل یا مربع هستند و دارای سوزنی جداگانه هستند که به قفل آن ها متصل می شود و قیمت آن نیز ارزانتر از تگ صدفی یا گلفی است .

تگ خرگوشی

تگ های خرگوشی به شکل عروسک طراحی می شوند و مخصوص لباس های نوزاد هستند که سوزن مخصوص به خود را داراست و از این طریق به تگ وصل می شود .

تگ پاندا

همانگونه که از نامش پیداست به شکل پاندا است و از آن برای لباس های نوزادان و کودکان استفاده می شود و سوزن مخصوص به خود را دارد که از این طریق به تگ وصل می گردد .

تگ پاندا

تگ سه گوش

از آن در آنتن های AM استفاده می گردد . و با دارا بودن سوزن مخصوص به خود به تگ وصل می گردد .

تگ دزدگیر عینک

بر روی دسته های عینک ها نصب می شود که امروزه استقبال زیادی از این نوع از تگ ها در عینک فروشی ها شده .

تگ دزدگیر یوفو

تگ یوفو

این دسته از تگ ها بسیار شبیه به یک بشقاب پرنده هستند و از ساخت زیبا و با سلیقه ای برخوردارند ولی قیمت آن ها به نسبت بالاتر است .
و ….

تگ های دزدگیر مغازه و یا همان تگ دزدگیر فروشگاهی بسته به نوع محصولی که قرار است بر روی آن نصب گردد و کارایی آن متفاوت است که در زمان خرید کارشناسان مجموعه پارسا گیت پرکاربردترین و بهترین تگ را با توجه به نوع محصول شما برایتان معرفی می کنند . کافی است در هنگام خرید با کارشناسان فروش مجموعه شرکت پارسا گیت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت کنید . برای نمونه شاید شما برای بار اول است که می خواهید تک خریداری کنید بنابراین نمی دانید که از تگ صدفی و گلفی برای پوشاک بزرگسالان استفاده می شود و یا از تگ چهر گوش برای پوشاک نوزادان و شال و روسری استفاده می شود .

قیمت تگ دزدگیر لباس

باید از این نکته ی مهم غافل نشوید که هر چه قدر ابعاد یک تگ کوچک باشد کیفیت آن بهتر و دور سیم پیچ آن کمتر می شود . کارشناسان در زمان نصب برای این که از شدت خطای تگ ها بکاهند آن ها را در اندازه های کوچک مثل مانند تگ چهار گوش مجبور می شوند تا عرض آنتن ها را باریک تر کنند تا از این طریق دقت گیت های فروشگاهی را بالاتر ببرند .

کافی است قبل از خرید هر گونه محصول یا همان خرید تگ با کارشناسان فروش و مشاورین ما در پارسا گیت تماس حاصل فرمائید و مشاوره های لازم را در این راستا دریافت کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید