خرید تگ دزدگیر لباس

خرید تگ دزدگیر لباس : تگ دزدگیر لباس که همان با نام تگ شناخته شده است از مواد پلاستیکی تشکیل شده است که مجهز به سیم پیچ و خازن در تگ های RF است و دارای فریت در گیت فروشگاهی AM است . اگر میخواهید محصولی را خریداری کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن و نحو احسن کار کند گیتی را خریداری کنید که به کار فروشگاه تان بیاید .

خرید تگ دزدگیر لباس

خرید تگ دزدگیر لباس

این نوع از محصولات با اتصال بر روی انواع لباس ها , بطری ها , عینک ها و .. در فروشگاه ها سبب جلوگیری از سرقت می شوند . به این صورت که اگر جنسی بدون مجوز و اطلاع فروشنده از مغازه خارج شود در این صورت تگ ها وجب آلارم زدن گیت می شوند و از این طریق صاحبان فروشگاه ها اطلاع پیدا می کنند .
یکی از عمده ترین استفاده ها از تگ ها استفاده از آن ها به عنوان دزدیگر لباس و یا همان دزدیگر پوشاک است . جهت اطمینان از میزان کیفیت این نوع از تگ ها لازم به ذکر است که گفته شود تمامی محصوات این مجموعه دارای گارانتی بوده و مجهز به ISO 9001 است . زیرا کیفیت یک محصول سبب بالا رفتن فروش آن محصول می شود و مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان نیز از این قاعده مسثنی نیست و رضایت مشتری شرط اول در فروش تگ , گیت فروشگاهی و . است . زیرا رضایت مشتری شرط اول در فروش و خرید یک تگ دزدگیر است .

جهت پاسخگویی به سلیقه و علایق تمامی مشتریان تگ اجناس در انواع مختلف اعم از تگ گلفی , تگ صدفی , تگ پاندا , تگ مینی , تگ یوفو  و .. به فروش می رسند . تگ دزدگیر لباس با نام های دیگر از جمله:

  • تگ دزدگیر پوشاک
  • تگ آلارم لباس
  • تگ ضد سرقت لباس
  • تگ ضد سرقت پوشاک
  • و ..

شناخته شده است .
جهت خرید تگ دزدگیر لباس با متخصصین و کارشناسان مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا شما را در خرید انواع تگ دزدگیر و گیت فروشگاهی راهنمایی کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
۰۹۱۲۳۱۳۸۰۶۹