خرید تگ سوزنی

خرید تگ سوزنی : تگ ها دارای انواع مختلف با کارکدهای گوناگون هستند که از جمله آن ها می توان به تگ سوزنی اشاره کرد . این نوع از تگ ها دارای بند و یا سوزنی هستند که مجهز به سوراخی است که به این طریق از اجناس و کالاها گذشته و به این طریق به آن ها متصل می شود .

تگ صدفی یا همان تگ شل نیز دارای سوزنی است که تقریبا به قطر خود تگ می رسد و مناسب جهت جلوگیری از سرقت اجناس فروشگاه است . اگر سارقی قصد جدا ساختن تگ را داشته باشد در این صورت باید دایره ای در قطر ۵ سانتی متر را باید برش دهد و لباس را بدزدد که در این صورت اصلا سرقت لباس وقتی پاره باشد به هیچ دردی نمی خورد و بنابراین افراد سودجو با نصب تگ سوزنی بر روی اجناس فروشگاهی دیگر نمی توانند دست به این کار بزنند حتی اگ رهم قصد سرقت داشته باشند باز برایشان فایده ای ندارد زیرا لباسی که پاره شده است به هیچ دردی نمی خورد . بنابراین صاحبان فروشگاه ها با خرید تگ سوزنی در فروشگاه خود سبب بالا بردن امنیت فروشگاه می شوند و از این طریق افراد سودجو و فرصت طلب نیز دیگر مجال دزدی پیدا نمی کنند .

خرید تگ سوزنی

قیمت تگ سوزنی

این قبیل از تگ ها دارای فرکانس های مختلف و در انواع مدل های ساده و یا uk است و به دلیل اندازه ی مناسب و شکل ظارهی مناسبی که دارد مورد توجه تولید کننده های سیستم ضد سرقت فروشگاهی است و اکثرا اقدام به تولید این محصول پرطرفدار می کنند تا از این طریق بتوانند محصولات گیت فروشگاهی خود را به فروش برسانند .

از این نوع از تگ ها برای اتصال به کیف , کفش , انواع البسه , لوازم خانگی و .. استفاده می شود . تگ سوزنی بسیار مقاوم است و جدا ساختن آن از لباس فقط از طریق دستگاه مخصوص جداکننده ی تگ امکان پذیر است و اکثرا در اندازه های مختلف و در رنگ های سفید و مشکی تولید می شود .

اگر صاحب فروشگاه هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به گیت فروشگاهی بکنید و نمی دانید چه نوع تگی مناسب مغازه شما است و دو دل هستید که آیا خری تگ سوزنی مناسب است یا خیر با کارشناسان فروش و مشاورین ما در مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی های لزم را در یافت نمایید همچنین شرکت امنیت کوشا علاوه بر فروش انواع تگ و دزدگیر گیت فروشگاهی اقدام به نصب , خدمات پس از فروش , تعمیرات انواع گیت های فروشگاهی و .. می کند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .