خنثی کننده گاندو

خنثی کننده گاندو : پیشرفت تکنولوژِی و فناوری امروزه در تمامی زمینه ها سبب شده است تا کار برای بشر آسان تر شود که گیت فروشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروزه تقریبا تمامی فروشگاه ها در دنیا مجهز به دزدگیر فروشگاهی هستند و روز به روز نیز بر آن ها افزوده می شود . اما در این بین تنها نکته ای که ذهن را به خود مشغول می کند این است که اگر در طراحی تجهیزات گیت فروشگاهی تغییری ایجاد نشود یعنی دزدگیرهای فروشگاهی خود را اگر مجهز به فناوری روز نکنند دیگر وجود آن ها در یک فروشگاه چندان هم به درد نمی خورد .

به همین دلیل طراحان و مهندسین به فکر طراحی یک سیستم جدید در گیت های فروشگاهی کرده اند که با نام گیت فروشگاهی گاندو نام گذاری شده است . که نام آن برگرفته از تمساح پوزه کوتاه است و بیشتر به این علت به این اسم نامگذاری شده است که نثل این حیوان رو به انقراض است و باید از آن حمایت شود تا نثل آن از بین نرود .

خنثی کننده گاندو

خنثی کننده گاندو

مجموعه شرکت دانش بنیان کوشا الکترونیک اکباتان تولید کننده انواع گیت فروشگاهی , دزدگیر فروشگاهی , انواع تگ و همچنین خنثی کننده ی گاندو می باشد . یک نکته بسیار مهم که نباید از آن غافل شد این است که یک گیت فروشگاهی گاندو بعد از نصب شدن بر روی اجناس و کالاهای فروشگاه چگونه از آن جدا می گردد اگر هر شخصی بتواند با دست آن را جدا سازد دیگر به وجود آن در فروشگاه نیازی نیست , در اینجا باید بگوییم که جدا کردن گیت فروشگاهی آن هم از نوع دزدگیر فروشگاهی گاندو با دست و یا هر وسیله ی غیر مرتبط امکان پذیر نیست . این نوع از سیستم ها تنها و فقط با خنثی کننده گاندو قابل جداسازی هستند که در هنگام خرید گیت فروشگاهی گاندو باید خنثی کننده ی مخصوص آن نیز خریداری شود .

گیت فروشگاهی گاندو

مهندسین و متخصصین مجموعه ما اقدام به فروش انواع گیت فروشگاهی , گیت فروشگاهی گاندو , خنثی کننده گاندو و .. می کنند که در صورت نیاز آن را در فروشگاه مورد نظر خریداران نصب می کنند و در صورت نیاز به تعمیر و یا هر گونه مشکل آن را بر طرف می کنند .
اگر شما هم صاحب یک فروشگاه هستید و امنیت فروشگاه تان در اولویت قرار دارد از فناوری جدید گیت فروشگاهی با نام گیت فروشگاهی گاندو که خنثی کننده مخصوص به خود را نیز دارد خریداری نمائید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس حاصل فرمائید .