فروش تگ AM

فروش تگ AM : معمولا تگ های فروشگاهی AM از سیم پیچ و خازن تشکیل شده اند به ین سبب که در زمان عبور از گیت و با فرستاندن امواج های هم فرکانس سبب آلارم دزدگیر فروشگاهی AM شود . اکثرا از تگ ها در فروشگاه های لباس و پوشاک و سوپرمارک های بزرگ و زنجیره ای و .. استفاده می شود . نحوه ی باز کردن تگ AM نیز چندان مشکل نیست و با دستگاه های مخصوص خنثی کننده جدا می شوند . اگر به هر دلیلی جنسی همراه با تگ از فروشگاه خارج شود گیت به صدا در می آید و از این طریق صاحبان فروشگاه از این امر مطلع می شوند . حتی اگر تگ AM و یا همان گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی به کار انداخته نشده باشد وجود آن در فروشگاه سبب می شود که افراد سودجو از فکر سرقت از فروشگاه بیرون بیایند . با خرید تگ AM از شرکت پارسا گیت می توانید امنیت فروگشاه خود را بالا ببرید .

فروش تگ AM

مجموعه شرکت پارسا گیت با فروش انواع تگ اعم از تگ AM , تگ RF و .. توانسته است رضایت مشتریان خود را در زمینه ی فروش و نصب انواع تگ و دزدگیر فروشگاهی به دست آورد . ذکر این نکته الزامی است که تگ فروشگاهی فقط یک بار مصرف نیستند و یک مزیت ویژه دارند آن هم این که می توان آن ها بعد از یک بار مصرف , استفاده ی مجدد کرد . به این صورت که بعد از فروش محصول می توان تگ را دوباره به جنس دیگر نصب کرد و از آن استفاده کرد البته این نیز به جنس تگ و گست فروشگاهی بستگی دارد .

فروش تگ AM

تگ AM ( لیبل AM ) تنها در یک سایز عرضه و تولید می شود اما از لحاظ کیفیت با یکدیگر فرق دارند و انواع متلفی از آن ها در بازار موجود است که با عنوان ها وبرندهای مختلفی اعم از سه لایه و چهار لایه به فروش می روند . کیفیت لیبل ها را می توان از روی برندهای آن تشخیص داد برندهای مختلفی چون سنسورماتیک , سنچوری , DR و .. موجود هستند که نمایان کیفیت تگ ها و لیبل ها هستند . . ناگفته نماند که برندهای کپی نیز در بازار به فروش می رسند که از کیفیت کمترزی نسبت به اصل جنس برخوردارند برای جلوگیری از چنین امری تگ های AM را از یک شرکت معتبر خریداری کنید . مجموعه شرکت گیت پارسا اقدام به فروش تگ AM در مدل ها و انواع مختلف کرده است و جنس مرغوب و اصل را به نمایش می گذارد . برای نمونه دیدیه شده است که کپی شده ی لیبل DR در بازار موجود است که به عنوان جنس اصل در بازار به فروش می رسد که از کیفیت پایین تری نسبت به اصل آن برخوردار است .