قیمت تگ AM

قیمت تگ AM , انواع تگ AM رابج در ایران و قیمت آن ها  : تگ های فروشگاهی از سیم پیچ هایی تشکیل شده که در هنگام عبور ازگیت با فرستادن موج های هم فرکانس سبب به صدا در آمدن گیت دزدگیر می شوند . تگ های EM این تونایی را دارند که فاصله ی بین ۵۸ کیلوهرتز را شناسایی کنند . تمامی سیگنال ها پشت سرهم و به صورت قطاری عمل می کنند و لیبل هایی که در این منطقه قرار دارند را شناسایی کرده و از این طریق سبب تشدید سیگنال می شوند .

قیمت تگ AM

قیمت تگ AM به نسبت دیگر تگ ها گران تر است و ضخامتی بیشتر از ۱ میلی متر را دارند . همچنین نصب لیبل AM بر روی اجناس کوچکتر راحت تر است . گیت فروشگاهی AM عملکرد بهتری دارد و بسته به نوع کاربرد آن ها و در چه جایی از آن ها ستفاده می شود قیمت نیز با یکدیگر فرق دارد . به عبارتی قیمت تگ AM تقریبا ۳ برابر لیبل RF است . به عبارتی سیستم های AM را می توان در عطر فروشی ها , مغازه های طلافروشی و زیورآلات فروشی ها , عینک فروشی ها و فروشگاه های لوازم جانبی موبایل و .. استفاده کرد . به طور کلی می توان با قاطعیت گفت که گیت فروگشاهی AM عملکرد بهتری دارد .

قیمت تگ AM

تگ های فروشگاهی AM قابلیت استفاده ی مجدد را دارند . به این صورت که بعد از استفاده می توان مجددا آن ها را بر روی اجناس دیگر نصب کرد و استفاده نمود . تگ های AM که جنس آن ها از پلاستیک مرغوب است و دارای گارانتی یک ساله هستند در صورت خرابی می توان آن ها را تعویض نمود .

تگ و لیبل AM جهت نصب و چسباندن بر روی کالاهایی ساخته شده اند که امکان نصب کردن تگ های سخت بر روی آن ها وجود ندارد . مانند عطر , ادکلن ها , سی دی , لوازم التحریر و .. .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فروش تگ AM با کارشناسان مجموعه شرکت پارسا گیت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در زمینه ی خرید انواع گیت فروشگاهی به دست آورید .