قیمت دزدگیر کفش

قیمت دزدگیر کفش : دزدگیر کفش یکی دیگر از انواع سیستم های امنیتی در سراسر دنیا است که نصب آن ها بر روی اجناسی مانند کیف و کفش سبب شده است تا آمار سرقت از چنین فروشگاه هایی بسیار کم شود یا به طور کلی از بین رود . زیرا مشاغلی چون کفش فروشی سود اندکی دارند و شاید با فروش چندین کفش هم نتوانند به سود دلخواه برسند و حال فرض کنید که از چنین مغازه ای سرقت نیز انجام شود که در این صورت فروشنده علاوه بر اینکه سودی نکی برد بلکه زیان نیز می کند.
پس بهترین راه کار پیش روی چنین مشاغلی استفاده از سیستم امنیتی گیت فروشگاهی است که با نصب گیت فروشگاهی کفش بر روی آن ها مخصوصا کفش های چرمی و گران قیمت امنیت اجناس در فروشگاه حفظ می شود . فروشگاه های کفش فروشی و کیف فروشی معمولا چیدمانشان به این صورت است که اجناس جلوی دید مشتری است و در غیر این صورت فروشگاه هیچ گونه جذابیت ظاهری ندارد و مشتری را جذب نمی کند به همین سبب با نصب گیت ضد سرقت کفش فروشی می توان علاوه بر جذابیت ظاهری فروشگاه امنیت مغازه را نیز بالا برد .

قیمت دزدگیر کفش

معمولا مشتری دوست دارد خود اجناسی را که می خواهد خریداری کند پسند نماید و اگر اجناس فروشگاه جلوی دید خریداران قرار نگیرد مشتریان از فروشگاه خسته می شوند و زود مغازه را ترک می کنند ولی اگر نحوه ی چیدمان به گونه ای باشد که خریداران به اجناس به راحتی دسترسی داشته باشند از بین چندین کفش مختلف , جنس دلخواه خود را انتخاب می کنند . همانگونه که می دانید گیت فروشگاهی در تکنولوژی های گوناگونی تولید شده است که برای چنین فروشگاه هایی تکنولوژی گیت فروشگاهی AM استفاده  می شود . که تگ مثلثی و تگ پنسیل همراه با بند لنیارد از الزامات چنین گیت هایی است .

شاید این سوال در ذهنتان پیش آید که با نصب دزدگیر کفش آیا کفش خدشه یا پاره نمی شود ؟ در پاسخ باید گفت که برای چنین اجناسی گیت های فروشگاهی به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه ضربه و پارگی به جنس وارد نمی کنند به علاوه سبب زیبا دیده شدن جنس در فروشگاه می شوند .

قیمت دزدگیر کفش

اما اگر بخواهیم در مورد قیمت گیت فروشگاهی کفش صحبت کنیم باید اشاره کنیم که قیمت یک دزدگیر کفش با دیگری متفاوت است اگر می خواهید از قیمت انواع دزدگیر کفش اطلاعات لازم را به دست آورید با کارشناسان فروش و مشاورین مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید .