گیت تک آنتن

گیت تک آنتن : گیت فروشگاهی تک آنتن یا همان mono نوعی از گیت فروشگاهی است که در طراحی آن از فناوری خاصی استفاده شده است . علت این که به این دسته از گیت ها تک آنتن می گویند این است که بورد الکترونیکی به کار رفته در آن به این صورت است که فرستنده و گیرنده امواج آن در یک آنتن تعبیه شده است .

در این نوع از گیت ها میزان آشکارسازی یا گیرندگی از دو طرف آنتن یکسان است به طوری که گیت تک آنتن می تواند تا حدود ۱۵۰ سانتی متر تگ سخت را شناسایی کند و ۱۰۰ سانتی متر نیز لیبل امنیتی را آشکارسازی کند . این نوع از گیت ها مورد استفاده در سوپرمارکت ها , فروشگاه های لوازم آشپزخانه , عینک فروشی ها , هایپرمارکت ها , فروشگاه های پوشاک فروشی و .. است .

خرید گیت تک آنتن

گیت فروشگاهی تک آنتن بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد . به این صورت که در نصب این نوع از گیت های فروشگاهی نیاز به فضای بیشتری نیست و می توان آن را به صورت یک پایه عمود در خروجی فروشگاه ها نصب نمود تا از طریق آن جلوی سرقت از فروشگاه ها گرفته شود .

گیت تک آنتن

نکته ی مهمی که در مورد گیت فروشگاهی تک آنتن وجود دارد این است که اگر این قبیل از گیت های فروشگاهی در مجاورت با سایر گیت های دو آنتن قرار گیرد سبب ایجاد تداخل فرکانسی با دیگر گیت های فروشگاهی نصب شده می شود و از حساسیت آن می کاهد . بنابراین باید از این قبیل از گیت های فروشگاهی در مکان مناسب استفاده شود تا هیچ گونه مشکلی در عملکرد آن ها به وجود نیاید .

نصب گیت فروشگاهی تک آنتن

اگر در نصب گیت فروشگاهی تک آنتن دچار مشکل شدید می توانید از مدل های مشابه آن که عملکرد و کارکرد بالاتری دارد استفاده کنید . اگر عرض درب ورودی و خروجی کمتر از ۱۲۰ سانتی متر باشد در یک طرف درب فروشگاه آنتن های گیت فروشگاهی نصب می گردند . پیشنهاد ما این است که در این صورت تگ نباید در قسمت پشت آنتن گیت فروشگاهی وجود داشته باشد . زیرا سبب اختلال در کارکرد آن می شود . اگر شما صاحب فروشگاه نیستید یعنی در آن فروشگاه مستاجر هستید توصیه می کنیم به هیچ عنوان از گیت تک آنتن استفاده نکنید . زیرا با تغییر مکان فروشگاه احتمال دارد که درب فروشگاه دیگر بزرگ باشد که در این صورت عملا استفاده از این گیت دیگر جایز نیست زیرا دیگر عملکرد مناسبی از خود نشان نمی دهد .

جهت خرید گیت تک آنتن و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع گیت های فروشگاهی و کارکرد آن ها با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید .