دزدگیر و گیت فروشگاهی کراس پوینت هلند – Cross Point

دزدگیر و گیت فروشگاهی کراس پوینت هلند – Cross Point : امروزه جهت حفظ امنیت در فروشگاه ها از گیت های ضد سرقت استفاده می شود که که گیت فروشگاهی با مدل کراس پوینت هلند نیز یک نمونه از گیت های ضد سرقت است که به نسبت دیگر گیت ها از پاسخدهی بالاتری برخوردار است و از مناسب ترین دزدگیرهای فروشگاهی است . طراحی سیستم های گیت فروشگاهی به گونه ای است که باید در طراحی آن ها دقت کافی را داشت تا از امنیت بالاتری برخوردار شود و مهمتر از همه ظرافت و زیبایی ظاهری یک گیت فروشگاهی نیز اهمیت به ویژه ای را دارد .

دزدگیر و گیت فروشگاهی کراس پوینت هلند – Cross Point

شرکت Cross Point هلند یکی از معتبرترین و بهترین شرکت ها در سطح جهانی است که در زمینه ی تولید بهترین بردها و آنتن ها در سراسر دنیا فعالیت دارند . که مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان عرضه کننده ی انواع گیت فروشگاهی اعم از گیت فروشگاهی کراس پوینت هلند در انواع و نمونه های مختلف است که شما خریداران محترم می توانید با شماره تلفن های این مجموعه تماس گرفته و از نزدیک نمونه های مختلف این محصولات را دیدن فرمائید . شرکت کراس پوینت هلند یکی از معروفترین شرکت ها در جهان است که باریکترین آنتن ها را تولید می کند . برد های الکترونیکی و بدنه های گیت فروشگاهی کراس پوینت به طور کامل و یکپارچه متعلق به شرکت کراس پوینت هلند است .

دزدگیر و گیت فروشگاهی کراس پوینت هلند - Cross Point

امکانات گیت فروشگاهی کراس پوینت هلند

این دسته از گیت ها از امکانات ویژه ای برخوردارند که عبارت است از :

  • شمارنده ی افراد
  • ایجاد کننده ی آلارم ورود و خروج بدون وجود تگ
  • تنظیم محدوه های آلارم دهی
  • کم عرض ترین گیت فروشگاهی در دنیا
  • فرکانس کاری در حدود ۸٫۲
  • در شرایط پرنویز عملکرد عالی و مناسبی دارند
  • مجهز به قابلیت شمارش مشتریان
  • دارای گارانتی
  • مجهز به فریم آلومینیومی
  • استفاده از نرم افزارهای مختلف چون cross connect

گیت فروشگاهی کراس پوینت Cross point : امروزه گیت های فروشگاهی به یکی از مطمعن ترین راه ها جهت جلوگیری از سرقت کالاها و حفظ امنیت در فروشگاه ها تبدیل شده اند که تنوع گیت های فروشگاهی آنقدر زیاد است که اگر شخصی بخواهد برای فروشگاه خود گیت خریداری کند باید با فردی مشورت کند که در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد . سیستم گیت فروشگاهی کراس پوینت به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر اینکه کاربردی امنیتی در یک فروشگاه را دارد از ظرافت و زیبایی خاصی نیز برخوردار است .

شرکت کراس پوینت هلند به عنوان یک شرکت نمونه در تولید و طراحی گیت فروشگاهی و همچنین بردها و آنتن های با کیفیت در سطح جهان حرف اول را می زند که مجموعه شرکت پارسا گیت نماینده ی شرکت Cross point در ایران است که تمامی محصولات این شرکت را به فروش می رساند . دقت عملکرد این نوع از گیت ها و همچنین تنوع محصول و زیبایی آن سبب شده است که به یکی از پرطرفدارتین گیت ها و همچنین یکی از بهترین محصولات در بین سیستم های فروشگاهی شود .

گیت فروشگاهی Cross Point

از تجهیزات و مهم اولیه در فروشگاه ها گیت های فروشگاهی است که امروزه نیز طرفدارن زیادی را در بین فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها به دست آورده است زیرا سبب بالا رفتن امنیت در یک فروشگاه می شود . با نصب دزدگیر فروشگاهی در یک فروشگاه می توان امنیت آن فروشگاه را تضمین نمود . این نوع از گیت های فروشگاهی نیز به مانند دیگر سیستم های گیت فروشگاهی در ورودی فروشگاه ها نصب می شود و با چسباندن تگ ها و لیبل های مخصوص به آن بر روی اجناس و کالاهای فروشگاه جلوی سرقت از فروشگاه را می گیرند .

این نوع از سیستم ها قادر به شناسایی و تشخیص تگ ها و گیت های ضد سرقت سخت تا فاصله ای در حدود ۲٫۲۵ متری هستند و این توانایی را دارند که لیبل های دزدگیر را تا فاصله ای در حدود ۱٫۸ متری را تشخیص دهند و شناسایی نمایند . همچنین یکی از مزیت های گیت کراس پوینت این است که چراغ های آلارم آن ها به گونه ای طراحی شده است که در چندین رنگ مختلف هستند و در زمان هشدار روشن می شوند . با نصب این نوع از گیت ها در فروشگاه خود مخصوصا فروشگاه های بزرگ امنیت را به فروشگاه خود بیاورید . این نوع از گیت ها یکی از کم عرض ترین گیت ها در جهان است که علاوه بر آن دارای ۲ سال گارانتی نیز هست و فرکانس کاری در حدود ۸٫۲ را نیز دارد .

جهت مشاوره و خرید همچنین کسب اطلاعات بیشتر از گیت های فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان در تماس باشید .