مواردی در خصوص گيت و دزدگير فروشگاهی که همه بايد بدانند

مواردی در خصوص گيت و دزدگير فروشگاهی که همه بايد بدانند : هر سیستم الکترونیکی نیاز مند برخی اطلاعات می باشد که افرادی که با آنها سرو کار دارند باید آنها را بیاموزند . در زیر به برخی از موارد تئوری در رابطه با سیستم های دزدگیر و گیت فروشگاهی ارائه شده تا اطلاعات و آگاهی مصرف کننده را بالا ببرد . در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری در رابطه با گیت فروشگاهی و سایر تجهیزات امنیتی توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید تا بهترین مصرف کننده باشید .

مواردی در خصوص گيت و دزدگير فروشگاهی

۱- از وظايف اصلی گيت فروشگاهی اخطار نزديک شدن تگ ها به درب خروج فروشگاه ها ميباشد .گاهی اوقات برای اينکه تگ کالا به گيت و دزدگير فروشگاهی نزديک است گيت شروع ميکند به الارم زدن و بايد تا جايی که ميتوانيد اجناس را در فاصله يک و نيم متری با گيت قرار دهيد و دقت کنيد که تگ های باز شده از اجناس و کالای قروخته شده را به فاصله سه متری از گيت قرار دهيد.

۲- دومين موردی که بايد توجه شود اين است که گيت دزدگير فروشگاهی در زمان عبور افراد الارم زد بايد به اين موارد را رعايت کنيد:

  • ممکن است از اجناسي که توسط مشتری خريده شده است تگ برداشته نشده باشد از جنس يا خنثی نشده باشد و به همين دليل باعث به صدا درامدن گيت ميشود.
  • ممکن است خود مشتري داراي وسايلي باشد که داراي وسايلي باشد که داراي مدار الکترونيکي است و عملکردي به مانند تگ ها و ليبل ها دارد و باعث ميشود گيت الارم بدهد.
  • اين احتمال است که در حوالي دستگاه نويز وجود داشته باشد بايد به نويزها هم دقت کنيد

۳- سومين کاری که بايد انجام دهيد اين است که بايد وسايلی که دارای مدارهای  الکتريکی مثل سيم ها و کابل های فلزی و همچنين سيستم های صوتی که دارای نويز هستند را دور کنيم تا عملکرد گيت بالا رود بعد از نصب دستگاه گيت فروشگاهی مجبور به تغيير سيستم و کابل ها شويد حتما يک فاصله است مواردی را رعايت کنيد چون سيستم ها و کابل ها دارای نويز ميباشند و گيت فروشگاهی را تحت تاثير قرار ميدهند.

بیشتر بدانید : گیت چیست ؟

۴٫اشخاصی که متخصص هستند و در نصب گيت ها ماهر هستند . کابل ها و ارتباطات را به درستی نصب کنند با هرگونه مشکلی مواجه شديد با شرکت گيت پارسا تماس بگيريد تا بهترين خدمات را به شما ارائه کند.

۵- يکی از نکاتی که بايد توجه کنيد اين است که تنها کيفيت دستگاه دزدگير فروشگاهی اهميت ندارد بلکه در کنارش تگ نيز مهم است پس لطفا تگ های بی کيفيت خريداری نکنيد زيرا شرکت گيت پارسا دستگاه دزدگير فروشگاهی با کيفيت را به شما ارائه ميکند و شما با خريد يک تگ با کيفيت ميتوانيد بهترين سيستم امنيتی را براي فروشگاه خود داشته باشيد

در باره پارسا گیت بیشتر بدانید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید