استفاده از گیت فروشگاهی در فروشگاه های مواد غذایی

استفاده از گیت فروشگاهی در فروشگاه های مواد غذایی : دزدگیر فروشگاهی RF در فروشگاه هایی مانند فروشگاه مواد غذایی , بازده کمتری نسبت به گیت فروشگاهی AM دارد . اما در این مورد نکته ی بسیار اهمیتی وجود دارد . این مورد داشتن بازده بالاتر گیت فروشگاهی AM در مقابل هزینه ی سه برابری لیبل تمام می شود . این مورد سبب می گردد که اندازه ی هزینه ها به مراتب بالاتر برود .

به عنوان مثال : اگر مدیریت فروشگاهی گیت RF را انتخاب کند . میزان سرقت از فروشگاه مذکور به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت . با این حال این افزایش در مقابل افزایشی که هزینه ی ناشی انتخاب تکنولوژی AM دارد .

گیت فروشگاهی در فروشگاه های مواد غذایی

سیستم های امنیتی دزدگیر فروشگاهی با هدف جلوگیری از سرقت در فروشگاه هاست . برای این منظور به صورت عمده سه تکنولوژی EM,AM,RF مورد استفاده قرار می گیرد . هرکدام از این سه تکنولوژی در جای خاص خود کاربردهای مخصوصی دارند . داشتن معایب و مزایای هر یک از این سه تکنولوژی کاربرد و یا نداشتن کاربرد آنها را موجه می سازد .

تکنولوژی EM دو مزیت فوق العاده دارد که یکی از این مزیت ها قابلیت فعال و غیر فعال شدن لیبل های ضد سرقت بوده و دومین مزیت این تکنولوژی قابلیت جواب دهی مناسب تر بر روی فلزات می باشد . با این حال این تکنولوژی نقطه ضعفی هم دارد نقاط ضعیف این تکنولوژی عدد ۲ را نشان می دهد که اولین نقطه ضعف این تکنولوژی مربوط به کارکرد بسیار ضعیف آن و دومین نقطه ضعف این تکنولوژی قیمت بسیار بالای آن می باشد . به همین علت فقط در کتابخانه هایی که کتاب را به امانت می دهند و همچنین آن دسته از فروشگاه هایی که از اجناس فلزی گران قیمت در فروشگاه نگهداری می کنند , از این تکنولوژی استفاده می کنند .

بیشتر بخوانید : گیت فرشگاهی

جواب دهی تکنولوژی AM بسیار مناسب تر از تگ سخت و یا لیبل می باشد . ولی با داشتن قیمت بسیار بالا این سیستم و لیبل و ضعیف بودن چسبندگی و ضخامت بالای آن , همگی باعث شده است که در نامناسب بودن این تکنولوژی در کتاب فروشی ها و پلاسکوها این علت ها بیان کنیم . از این تکنولوژی در فروشگاه های لباس و عطر و آرایش بهداشتی و غیره استفاده می کنند و نصب آن در این فروشگاه ها جای توجیه دارد .

اما تکنولوژی RF نقاط قوت بسیار خوبی دارد که این موارد از کیفیت و چسبندگی خوب برچسب ها گرفته تا داشتن قیمت مناسب و به صرفه و کارکرد بسیار مناسب گیت فروشگاهی با تگ و برچسب را شامل می شود . به این دلیل است که تنها سیستم مناسب در فروشگاه های کتاب و پلاسکوها , و رقیب دزدگیر فروشگاهی AM در لباس فروشی ها می باشد . در نتیجه این تفاسیر , ضروری می باشد که در فروشگاه های بزرگ و عظیمی همانند هایپر مارکت ها دو تکنولوژی AM,RF مورد ارزیابی قرار بگیرند تا به نتیجه ای خوب برای رفع نیاز های متناسب مشتری پیدا گردد . قصد داریم مهم ترین تفاوت های دزدگیر پوشاک AM,RF در ادامه ی همین مطلب را برای شما بیان کرده و مورد قیاس واقع گردد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید