آموزش استفاده از دزدگیر مغازه

آموزش استفاده از دزدگیر مغازه : دزدگیر مغازه یا همان گیت فروشگاهی امروزه پرفروشترین و پرطرفدارتربن ابزار در بازار است زیر سبب بالا رفتن امنیت مغازه فروشگاه ها می شود . از گیت ضد سرقت برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از سرقت افراد سودجو استفاده می شود .

آموزش استفاده از دزدگیر مغازه

این گیت ها به این صورت عمل می کنند ابتدا دزدگیر را بر روی کالا و اجناس مورد نظر نصب می کنند سپس در هنگام فروش محصول آن را با دستگاه مخصوصو جدا کننده خنثی می کنند. لازم به ذکر ست که نمی توان به آسانی دزدگیر مغازه را از کالاها جدا کرد زیرا اگر این گونه بود که نصب آن در فروشگاه ارزش نداشت باید آن را فروشندگان با دستگاه های مخصوص خنثی کنند .

آموزش استفاده از دزدگیر مغازه

خنثی کننده ی گیت یا همان خنثی کنده ی لیبل ها به دستگاه های الکترونیکی گفته می شود که قادر به شناسایی انواع دزدگیر بوده و به این صورت عمل می کند که ابتدا غیر فعال ساز الکترونیکی بر روی کالای مورد نظر اعم از کتاب , لباس و یا غیره قرار می گیرد و لیبل ضد سرقت که به جنس مورد نظر چسبیده را از آن جدا می کند .
خنثی کننده یا همان دستگاه جداکننده ی گیت از یک صفحه ی مغناطیسی تشکیل شده است که بر روی میزهای فروش در فروشگاه ها قرار داده می شوند اصلی ترین وظیفه و عملکرد این صفحه این است که امواج مغناطیسی را در فضا پخش کند و تا بتوان کار خنثی سازی را انجام داد . اگر بنا به هر دلیلی چه سرقت و یا چه عدم توجه فروشنده به گیت نصب شده در کالا از مغازه خارج شود در زمان خروج جنس از فروشگاه آنتن های گیت متوجه خروج جنس شده و پیغام هشدار دهند را به صدا در می آورد و صاحبان مغازه را ازاین امر مطلع می سازد . بنابراین وجود دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه ها به نوعی الزامی است و سبب بالا رفتن امنیت فروشگاه و همچنین اطمینان خاطر فروشندگان و خریداران می شود .

وجود دزدگیر مغازه برای خریداران نیز اطمینان خاطر ایجاد می کند زیرا آن ها می توانند با خیالی آسوده در فروشگاه بگردند و نس مورد نظر خود را یاففته و خریداری کنند در غیر این صورت فروشنده مجبور است دایم دنبال خریدار راه بیفد این کار علاوه بر این اینک سبب هدر رفتن وقت شده باعث از بین رفتن تمرکز خریدار می شود .

گیت فروشگاهی در سه نوع

  • گیت فروشگاهی RF
  • گیت فروشگاهی EM
  • گیت فروشگاهی AM
    هر کدا از گیت های فروشگاهی که در بالا به آن ها اشاره کردیم عملکردهای خاص خو را دارند و از آن ها به عنوان یک دزدگیر فروشگاهی می توا استفاد کرد و مهمترین وجه مشترک آن ها دزدگیر بودن آن ها است .