گیت ضد سرقت برای مغازه

گیت ضد سرقت برای مغازه : سیستم های اعلام سرقت در فروشگاه یا همان دزدگیر مغازه به آن دسته از سیستم هایی گفته می شود که به فروشندگان و صاحبان مغازه ها و فروشگاه ها کمک می کند تا با صرف هزینه ی مناسب , و با وقت کمتر از این جهت اطمینان داشته باشند که خروج غیرمجاز اجناس از مغازه صورت نمی گیرد .

دزدگیرهای مغازه به عبارتی متشکل از یک آنتن , دو یا چند آنتن هستند . که در درب خروجی مغازها نصب می شوند و کالاهایی که مجهز به تگ و لیبل هستند وقتی ز فروشگاه به صورت غیرمجاز خارج شوند یعنی تک و لیبل بر روی کالا باشد آژیر به صدا در می آید و فروشندگان را از این امر مطلع می سازد . دزدگیر مغازه سبب شده است که دزدی و سرقت از مغازه ها کاهش پیدا کند و افراد سود جو به هیچ وجه وسوسه نشوند تا از فروشگاه سرقت کنند به همین دلیل استفاده از دزدگیر مغازه هم به نفع صاحبان فروشگاه ها است و هم به نفع خریداران , به نفع خریداران از این جهت که با خیالی آسوده می توانند در فروشگاه بگردند و محصول مورد نظر خود را پیدا کنند بدون اینکه کسی مزاحم آن ها شود ( یعنی به عنوان مراقب دنبال خریدار باشد ) .

گیت ضد سرقت برای مغازه

گیت ضد سرقت برای مغازه

سیستم گیت ضد سرقت برای مغازه

سیستم های دزدگیر مغازه با طرز کار متفاوت و در شکل های مختلف تولید شده و در بازار موجود هستند . بردهای آنتن این نوع از دزدگیرها می تواند در بیرون و یا درون آنتن جای گیرد که این بسته به نوع آن دارد . ولی در کل روش کار به این طریق است که از اول لیبل ها و تگ ها بر روی کالا و جنس مغازه نصب می شوند . اگر جنس آن ها مرغوب باشد و جنس مناسبی باشد نمی توان به راحتی آن را از کالا خارج کرد و فقط با دستگاه های مخصوص جدا کننده قابل غیرفعال کردن و یا جدا کردن هستند . یکی از مهمترین وظایف صندوق دار هر مغازه این است که تگ و لیبل را از کالایی که به فروش رفت جدا کنند ولی اگر کالا غیر مجاز ( کالای به سرقت برده شده ) از فروشگاه خارج شود در این صورت دستگاه شروع به کشیدن آژیر می کند .

شکل ظاهری دزدگیرهای مغازه با یکدیگر متفاوت است و گیت فروشگاهی با قیت های مختلفی در بازار موجود هستند . لیبل ها و تگ های گیت فروشگاهی نیز در کیفیت ها و قیمت های مختلفی در بازار هستند و به فروش می رسند . خریداران شاید با نگاه کردن به شکل ظاهری یک گیت متوجه کیفیت و کاربرد آن نشوند بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دزدگیر مغازه و گیت های فروشگاهی به کارشناسان فروش و مشاوران مجموعه شرکت پارسا گیت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید