برد ضد سرقت فروشگاهی

برد ضد سرقت فروشگاهی : در موقع خرید انواع ضد سرقت فروشگاهی باید به برد آن نیز دقت کنید زیرا بردها اهمیت بالایی در کارکرد یک سیستم ضد سرقت دارند و بردهای دزدگیر که در فروشگاه ها و در گیت ها نصب می شوند از اهمیت بالاتری برخورداند .
همانگونه که ذکر کردیم در زمان خرید سیستم ضد سرقت حتما با فروشنده در مورد برد الکترونیکی این نوع از سیستم ها مشورت کنید زیرا برد ضد سرقت از اهمیت بالاتری برخوردار است و به عنوان یکی از حساس ترین قسمت ها در گیت فروشگاهی است .

شرکت های مختلفی بردهای گیت فروشگاهی را وارد بازار می کنند و هر کدام قیمت متفاوت تری را ارائه می دهند . اگر یکی از محصولات را برای خرید خود انتخاب نموده اید حتما دقت کنید که محصول با کیفیت را خریداری نمایید زیرا بردهای الکترونیکی از حساسیت بسیار بالاتری برخوردارند و باید در خرید آن ها حساسیت بیشتری به خرج دهید .

قیمت برد ضد سرقت و طراحی آن

یکی از رایجترین بردهای دزدگیر برای انواع گیت های فروشگاهی با برندهای چینی به فروش می رسد و ببیشتر گیت RF دارای بردهای چینی است و در برخی از موارد نیز تلفیقی از محصولات ایرانی و چینی است . قیمت بردهای چینی مقرون به صرفه تر است و باید دقت کنید که در برخی موارد ممکن است کیفیت لازم برای انواع گیت های فروشگاهی برخوردار نباشند و استفاده از برد های ضد سرقت ایرانی در اغلب موارد کیفیت ، دقت و جواب دهی بسیار خوبی دارند.

برد ضد سرقت فروشگاهی

در صورتی که انواع گیت فروشگاهی با بردهایی طراحی شده باشد که ساخت کشورهای اروپایی باشد مطمعنا قیمت محصولات ینز بالاتر است و گران تر محسوب می شود .

در زمان برد الکترونیکی به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که در زمان نوسانات برقی و خطر از بین رفتن برد الکترونکی بهتر این است که بردی را برای گیت فروشگاهی خریداری کنید که از قطعات با کیفیتی ساخته شده باشد .

قیمت آن نیز با توجه به درجه ۱ و درجه ۲ بودن محصولات چینی و اروپایی متفاوت است و اگر شما فردی بی تجربه در برد الکترونیکی باشید ممکن است برخی از افراد سودجو از فرصت استفاده نموده و بردهایی را برای شما به فروش برسانند که بی کیفیت باشد . بردهای دزدگیر اکثرا به رنگ تیره و مشکی در بازار موجود هستند . بنابراین پیشنهاد می کینم اگر قصد خرید برد ضد سرقت گیت فروشگاهی را دارید با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و محصولی را خریداری نمایید که علاوه بر اصل بودن از کارکرد بهتری نیز برخوردار باشد .

برای خرید هر نوع سیستم ضد سرقت فروشگاهی با مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید .