دزدگیر صنایع دستی

دزدگیر صنایع دستی : یکی از راه کارهای جلوگیری از سرقت از فروشگاه ها و دیگر امکان استفاده از سیستم ضد سرقت فروشگاهی است که روز به روز نیز بر تکنولوژی های این سیستم افزوده می شود امروزه صنایع دستی طرفدارن زیادی را در بین اقشار جامعه دارد . به همین دلیل فروشگاه های صنایع دستی نیز بیشتر شده است مخصوصا در مایشگاه های فصلی که هر ساله در شهرهای مختلف دایر می شود صنایع دستی در بیشتر غرفه ها حرف اول را می زند .

در همین راستا دزدگیر صنایع دتسی یکی از سیستم های امنیتی و حفاظتی است که جهت محافظت از اجناس فروشگاه ها در مغازه ها نصب می شود تا جلوی سرقت کالاها گرفته شود . زیرا سود حاصل از چنین اجناسی آنقدرها هم زیاد نیست و با به سرقت رفتن آن ها سرمایه افراد از دست می رود به همین دلیل توصیه می شود قبل ازاقدام به هر کاری فروشگاه خود را مجهز به سیستم امنیتی دزدگیر فروشگاهی بکنید .

دزدگیر صنایع دستی

گیت و دزدگیر صنایع دستی

سیستم ضد سرقت فروشگاهی انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به گیت فروشگاهی AM اشاره کرد که اکثرا جهت حفاظت از اجناس فلزی و غیر فلزی از آن استفاده می شود . اکثرا فروشگاه هایی که مجهز به صنایع دستی هستند از گیت فروشگاهی ای ام ( AM ) استفاده می کنند . نحوه ی کار نیز به این صورت است که ابتدا لیبل ها و تگ ها را بر روی اجناس نصب می کنند و بعد از فروش محصول آن را توسط دستگاه مخصوص خنثی کننده جدا می سازند حالا اگر به هر نحوی یا فردی قصد سرقت کند یا فروشنده فراموش کند که تک را از اجناس جدذا سازد آن موقع در زمان خروج اجناس از فروشگاه آلارم دستگاه گیت فروشگاهی به صدا در می آید و فروشندگان را از این امر مطلع می سازد .

استفاده از این سیستم در نمایشگاه های صنایع دستی نیز بیشتر شده است زیرا نمایگشاه ها در برخی از ساعات شبانه روز مخصوصا بین ساعت ۵ تا ۹ آنقدر شلوغ است که اگر جنسی هب سرقت برده شود ممکن است اصلا فروشنده متوجه این امر نشود پس بهترین کار این است که اقدام به نصب گیت فروشگاهی صنایع دستی در چنین مکان هایی کنیم تا از این طریق جلوی از دست رفتن سرمایه صاحبان فروشگاه ها گرفته شود .

در این راستا مرکز امنیت کوشا اقدام به فروش , نصب انواع گیت فروشگاهی برای انواع صنایع دستی , تعمیر و دیگر خدمات پس از فروش محصولات می کند . جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با مرکز امنیت کشوا تماس بگیرید .