بهترین گیت فروشگاهی

بهترین گیت فروشگاهی : ممکن است شما که صاحب یک فروشگاه هستید و می خواهید در فروشگاه تان از طریق گیت های فروشگاهی امنیت ایجاد کنید ذهنتان درگیر این مساله شده است که :

  • بهتریت گیت فروشگاهی چه نوع گیتی است ؟
  • چه نوع دزدگیر فروشگاهی مخصوص فروشگاه شما است آیا بعد از خرید گیت فروشگاهی به کار فروشگاه تان می آید یا خیر ؟

همه ی این ها و سوالاتی از این قبیل ذهن شما را در زمان خرید یک گیت فروشگاهی درگیر می کند .

در پاسخ به سوال بالا باید چنین گفت که همه ی این ها بسته به این دارد که فروشگاه شما چه فروشگاهی است و چه نوع گیتی مورد نیاز است یا اندازه ی درب ورودی و خروجی چقدر است و چه نوع گیتی می تواند به نسبت اندازه ی ورودی و خروجی درب های فروشگاه شما کارکند . و چه نوع تگ و محصولات لیبل مناسب کالاهای فروشگاه شما است . همه ی این عوامل باید قبل از خرید بهترین گیت فروشگاهی رعایت شود تا بعد از خرید و نصب دیگر به مشکلی برخورد نکنیم .
تگ ها در انواع مختلف سخت و نرم موجود هستند . تگ سخت همان تگ مستطیلی یا تگ صدفی و .. است که توسط مگنت های جداکننده از کالاها یا پوشاک جدا می گردند و جهت استفاده ی مجدد می توان آن ها را نگه داست یا بر روی کالاهای جدید نصب کرد .

بهترین گیت فروشگاهی

اما تگ های نرم به صورت لیبلی یا برچسبی هستند و در موقع فروش اجناس توسط دستگاه جداکننده خنثی می شوند و همراه با اجناس برده می شوند زیرا دیگر قابلیت استفاده ی مجدد را ندارند . اگر شما می خواهید هزینه ای را پرداخت کنید و گیتی را خریداری کنید که بتوانید چندین بار از آن استفاده کنید پیشنهاد می شود تگ سخت را خریداری نمائید تا ماندگاری داشته باشد .
نمی توان به صراحت اعلام کرد که یک گیت بهتر از گیت دیگر است زیرا هر گیتی کارکرد مخصوص به خود را دارد و مناسب برای یک کاری ساخته شده است برای نمونه سیستم گیت فروشگاهی RF که همان مخفف Radio  Ferqenci است و عملکردی مغناطیسی دارد . و سیستم گیت فروشگاهی AM نیز که همان مخفف کلمه Acousto Magnetic است به صورت رادیویی , فرکانسی یا آنالوگی کار می کند .

انتخاب بهترین گیت فروشگاهی

صاحب هر فروشگاهی که باشید هر گیتی را که انتخاب می کنید صرفا با محدودیت هایی نیز مواجه می شوید . برای نمونه اگر فروشگاه شما فروشگاه البسه و پوشاک است می توانید از گیت فروشگاهی AM استفاده کنید و تگ مخصوص به آن را نیز خریداری نمائید . سیستم های فروشگاهی در مقابل فلزات و شبه فلزات عملکردی ضعیف تر دارند و با خطا مواجه می شوند اما در سیستم های گیت فروشگاهی ای ام این مساله وجود ندارد و وضعیت تا حدودی بهتر است و عملکردهای بهتری نیز دارد . ولی در سیستم های دزدگیر فروشگاهی RF این خطاها آنقدر زیاد است که می توان گفت سیستم اصلا کار نمی کند ولی ذکر این نکته نیز در اینجا الزامی است که سیستم RF نیز مناسب برای فروشگاهی طراحی شده است و در آن جا می تواند بهترین عمکرد را از خود به نمایش بگذارد .

قیمت بهترین گیت فروشگاهی

در زمان خرید گیت فروشگاهی نمی توان گفت که یک گیت بهتر است و گیت دیگر عملکرد بدتری دارد بلکه هر گیتی مناسب برای فروشگاهی طراحی شده است و در ان جا می تواند عملکرد مناسب تری را نشان دهد . برای فروشگاه های پوشاک فروشی چه از سیستم RF یا AM یا EM استفاده می کنید به ناچار مجبور هستید تا تگ و لیبل را انتخاب کنید زیرا لازمه ی یک گیت فروشگاهی است . اما در این بین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که سیستم های AM چون نسبت به فلزات حساس هستند عملکردی بهتر نیز دارند اما قیمت آن تا حدودی گران تر است . کتابفروشی ها محدودیتی در استفاده از گیت های فروشگاهی ندارند و می توانند هم از AM و هم از RF استفاده کنند که سیستم RF به نسبت مناسبتر نیز هست . در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی نیز اکثرا از گیت فروشگاهی AM به همراه لیبل ها و تگ های مخصوص به آن استفاده می شود . لیبل ها توسط چسب به کالاها متصل می گردند بنابراین پارچه و لباس اکثرا این قابلیت را ندارد که چسب را بر روی خود نگهداری کند به همین دلیل مناسب نیست برای لباس فروشی ها و پوشاک از سیستم های AM  و RF اسفتاده می شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت گیت فروشگاهی و سفارش محصول با ما تماس بگیرید .