تگ ضد سرقت لیپو ( Lypo )

تگ ضد سرقت لیپو ( Lypo ) : یکی از بهترین راه ها برای ایمن سازی فروشگاه ها استفاده از تگ دزدگیر فروشگاهی یا همان تگ های ضد سرقت است که تگ ضد سرقت لیپو نیز نمونه ای از تگ های ضد سرقت است . تگ ها در دو نوع سخت و نرم به بازار عرضه می گردند که تگ ضد سرقت Lypo نمونه ای از تگ های سخت است که تکنولوژی آن نیز در دسته AM است .

فرکانس کاری این دسته از تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی  در حدود ۵۸ کیلوهرتز است و از گیرایی بالاتری به نسبت دیگر تگ ها برخوردار است و یکی از بهترین گزینه های خرید برای افردی است که می خواهند فروشگاه خود را مجهز به دزدگیر فروشگاهی بکنند .

کارکرد تگ ضد سرقت لیپو

بدنه ی این نوع از تگ ها پلاستیکی است اکثرا به رنگ سفید طراحی شده اند و اگر یخواهیم آن ها را از لحاظ ظاهری معرفی کنیم گفته مش یود که بیشتر شبیه به تگ پنسل ( تگ مدادی ) است و لی در باعاد با یکدیگر تفاوت هایی دارند و از قدرت گیرایی بالاتری نیز برخوردارند . این دسته از تگ ها کاربردهای گوناگونی دارند از جمله می توان آن ها را در فروشگاه های کیف و کفش فروشی , البسه , پوشاک زنانه , بچه گانه , مردانه و .. استفاده کرد .

تگ ضد سرقت لیپو ( Lypo )

تگ ضد سرقت لیپو ( Lypo )

خرید و مشخصات تگ ضد سرقت لیپو

یک نکته ی مهم که در زمان خرید این نوع از تگ ها باید دقت کنیم این است که فروشگاه هایی می توانند خود را مجهز ه تکنولوژی لیپو کنند که از تکنولوژی AM بهره می گیرند در غیر این صورت کار نخواهند کرد . اگر به دلیلی اجناسی غیر مجاز از فروشگاه خارج شوند تگ ها شروع به زدن آلارم می کنند و صاحبان مغازه را مطلع می سازند . هچنین نباید از این نکته در زمان خرید غافل شد که جداکننده ای را خریداری کنید که مختص این دسته از تگ های ضد سرقت گیت فروشگاهی است و گرنه در زمان خنثی سازی دستگاه دچار مشکل می شود .

مشخصات فنی

  • جنس از نوع پلاستیک.
  • رنگ آن ها اکثرا به رنگ سفید.
  • تگنولوژی به کار برده شده در آن از تکنولوژی AM بهره گرفته است.
  • بردهای پاسخگویی آن ها ۱٫۸ متر است.
  • ابعادی در حدود ۶۵, ۲۵, ۲۱ میلی متر دارند.
  • کاربرد آن ها گوناگون است و برای انواع البسه کاربرد دارند همچنین برخی از اجناس چون شال ها و روسری ها و .. نیز از این تکنولوژی بهره گرفته اند.
  • فرکانس کاری آن ها نیز در حدود ۵۸ کیلوهرتز است.