سیم بندی آنتن های گیرنده گیت فروشگاهی

سیم بندی آنتن های گیرنده گیت فروشگاهی : در سیم بندی آنتن های گیرنده اغلب از رنگ های تند استفاده می شود و در اصطلاح به این نوع از سیم بندی ها صفر و هشت ( ۰ , ۸ ) گفته می شود . و علت آن هم این است که اگر به شکل سیم بندی آنتن های گیرنده توجه کنید متوجه می شوید که به شکل عدد ۸ و ۰ در می آید یعنی اگر بخواهیم شکل سیم بندی این نوع از آنتن ها را ترسیم کنیم به صورت صفر و هشت باید در نظر بگیریم .

از داخل شیارهایی که در آنتن های گیرنده گیت فروشگاهی وجود دارد سیم با چینشی که از بالا عبور داده شده است گذر می کند یعنی به این صورت که از قسمت انتهایی آنتن جا زدن آنتن و این اتصالات و سیم را شروع می کنید . باید دقت داشته باشید که اول دوبل صفر تشکیل می شود و به این صورت که سیم ها به چرخش در می آیند و دو مرتبه می چرخند و در آخر از انتهای سیم خارج می گردند .

تغییر سیم بندی آنتن های گیرنده گیت فروشگاهی

اگر بخواهیم تغییری در سیم بندی آنتن های گیرنده گیت فروشگاهی انجام دهیم یعنی به این صورت که آنتن های گیرنده را به فرستنده و برعکس فرستنده را به گیرنده تبدیل بکنیم و یا یکی را کم و یکی را زیاد کنیم پیشنهاد مرکز امنیت کوشا به شما این است که در ابتدا باید کفی آنتن را باز کنید و با باز کردن کفی آنتن اتصالات سیم ها از داخل شیارها به راحتی بیرون می آیند و در این صورت شما می توانید به سیم دسترسی کامل داشته باشید و می توانید به سیم اضافه یا در صورت نیاز از آن کم کنید .

مرکز امنیت کوشا جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا دیدن آموزش های بیشتر اقدام به آموزش نحوه ی سیم بندی آنتن های گیرنده گیت فروشگاهی می کند . مجموعه ی ما اقدام به آموزش رایگان برای آن دسته از افرادی که تکنیک خرید را رعایت می کنند , می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی سیم بندی آنتن های گیرنده با کارشناسان و مشاورین مجموعه ما تماس بگیرید .