تگ چک پوینت

تگ چک پوینت : سیستم ضد سرقت فروشگاهی جهت حفاظت از اجناس فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که تگ ها و لیبل ها نیز از لوازم جانبی گیت های فروشگاهی هستند . به عبارتی می توان گفت که تگ ئدر سیستم دزدگیر فروشگاهی یکی از وسایل جانبی و مهم است که بدون وجود تگ گیت فروگاهی به تنهایی نمی تواند برای یک فروشگاه مناسب باشد .

با نصب تگ ها بر روی اجناس مختلف و کالاهایی چون مانتو , شال , لوازم التحریر , تجهیزات پزشکی و .. جلوی سرقت آن ها از فروشگاه ها گرفته می شود . ولی زمانی که بخواهیم تگی را از اجناس جدا کنیم باید از طریق مگنت ها آن ها را جدا کنیم تا در زمان خروج اجناس از فروشگاه آلارم دستگاه به صدا در نیاید . همانگونه که می دانیم تگ و لیبل در انواع مختلف و در شکل های گوناگونی طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و مناسب اجناس مختلفی هستند که باید در جای مناسب آن , از آن ها استفاده شود تا پاسخدهی عالی را دریافت کنیم .

تگ چک پوینت

تگ چک پوینت چیست

تگ چک پوینت ساخت کشور هلند است و گیرایی مناسبی دارد یعنی به نسبت دیگر تگ ها از گیرایی قوی تری برخوردار است و مناسب جهت انواع پوشاک مخصوصا پوشاک بچه گانه . این دستگاه شباهت بسیار زیادی به تگ سنسورماتیک دارد و در برخی از موارد با آن نیز اشتباه گرفته می شود یعنی برای جدا کردن آن از اجناس به اشتباه از تگ باز کن سنسورماتیک استفده می شود که مناسب نیست زیرا هر تگ خنثی کننده مخصوص خود را دارد که در زمان خرید تگ ها باید آن را نیز خریداری کرد .

خرید تگ چک پوینت

اگر قصد خرید تگ چک پوینت را دارید ولی نمی دانید آیا مناسب مغازه شما است با مشاورین ما در مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و هر گونه سوالی در مورد تگ ها و انواع گیت فروشگاهی و .. دارید بپرسید مشاورین ما در این مجموعه آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما خریداران محترم هستند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .