تگ ضد سرقت کارتی

تگ ضد سرقت کارتی , تگ دزدگیر کارتی : جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس و کالاهای فروشگاه همواره مورد توجه صاحبان و مدیران فروشگاه ها بوده است و همیشه به دنبال بهترین راه کار جهت حفاظت از اجناس فروشگاه خود هستند در این بین تگ ضد سرقت کارتی که همواره یک فناوری جدید از گیت فروشگاهی است به کمک مدیران فروشگاه ها آمده است . استفاده از این سیستم سبب شده است تا میزان سرقت از فروشگاه ها به کمترین حد خود برسد و در مواردی به طور کل از بین برود .

تگ ضد سرقت کارتی چیست

تگ ضد سرقت کارتی که با نام تگ کارتی نیز شناخته شده است در حوزه ی سیستم های امنیتی فروشگاه ها قرار گرفته است و از رایجترین تگ های گیت فروشگاهی است که امروزه در دسته پرکاربردترین تگ ها نیز به شمار می رود . این نوع از تگ ها به دلیل سبک بودن در فروشگاه های عرضه پوشاک ظریف پون روسری , شال , لباس شب و .. مورد استفاده قرار می گیرد . چون وزن این نوع از تگ ها ظریف است هیچ گونه آسیبی به اجناس ظریف وارد نمی کنند و جهت حفاظت از چنین اجناسی جزو تگ های پرکاربرد و مناسب  است .

تگ ضد سرقت کارتی , تگ دزدگیر کارتی

تگ ضد سرقت کارتی از یک لایه مقوای پرس شده و پلاستیک ساخته شده است و ابعا آن بارکی و مناسب است به همین علت است که از آن خا در فروشگاه هایی استفاده می شود که اجناس ظریف و حساسی چون کیف و کفش , شال , روسری , وسایل لوکس و .. دارند .

همچنین به علت سبک بودن وزن آن هم با لنیارد قابل استفاده است و هم با سوزن  . در کل دارای کاربردهای عمومی زیادی است و در تمامی فرکانس ها آی ام , آر اف موجود است و کاربردهای گوناگونی دارد و مهمتر از همه ی این که ابعاد آننیز متنوع است .

مشخصات تگ ضد سرقت کارتی

  • رنگ : سقید
  • جنس : از جنس پلاستیک
  • کاربرد : مورد استفاده برای اجناس ظریف و حساس چون شال , روسری و ..
  • تکنولوژی : تکنولوژِ به کار رفته اکثرا RF
  • فرکانس کاری : در حدود ۸٫۲ مگاهرتز

خرید تگ دزدگیر کارتی

این نوع از تگ ها به عبارتی تگ سخت هستند و جهت حفاظت از کالاهایی چون کیف های ظریف و چرمی , لباس های ظریف , شال , روسری و .. استفاده می شوند و تنوع محصولات در بازار به قدری زیاد است که واقعا جهت خرید یک تگ دزدگیر کارتی باید با متخصصین در زمان خرید مشورت کرد .

با خرید تگ دزدگیر کارتی مناسب برای فروشگاه خود , می توانید با خیالی آسوده به دیگر کارهای خریداران بپردازید . اگر در مورد نحوه ی نصب و کارکرد این نوع از تگ ها هیچ گونه اطلاعی ندارید و اصلا نمی دانید کدام نوع تگ مناسب فروشگاه شما است با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید و نوع کالای فروشگاه خود را شرح دهید و تگ مناسب را خریداری نمایید البته می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز به وب سایت شرکت مراجعه نمایید و با تماس و هماهنگی در دفتر مرکزی مجموعه ما حضور یابید و نوع تگ درخواستی خود را سفارش دهید .