دزدگیر لوازم الکترونیکی

دزدگیر لوازم الکترونیکی : فروشگاه های لوازم الکترونیکی امروزه خود را مجهز به سیستم های امنیتی کرده اند زیرا استفاده از دزدگیر لوازم الکترونیکی در چنین فروشگاه هایی سبب بالا رفتن امنیت فروشگاه می شود و فروشندگان با خیالی آسوده می توانند به دیگر کارهای خود رسیدگی کنند .

دزدگیر لوازم الکترونیکی

تگ هایی که مورد استفاده در چنین فروشگاه هایی می شود معمولا به سه دسته تقسیم می شود :

دسته اول

در دسته اول می توان به محصولاتی اشاره کرد که به صورت پایه ( استند ) مورد استفاده قرار می گیرند یعنی طوری طراحی شده اند که بر روی میز به نمایش گذاشته می شوند مانند استند دزدگیر موبایل , استند دوربین عکاسی , تبلت و .. . در ضمن پایه ها به گونه ای ساخته شده اند که امکان شارژ لوزام الکترونیکی بر روی آن وجود دارد و دیگر نیاز نیست آن را از پایه جدا ساخت و شارژ نمود . پایه دزدگیر سبب می شود که خریدار به راحتی بتواند به سیستمی که می خواهد خریداری کند دسترسی داشته باشد تا بتواند به طور دقیق آن را بررسی کند تا بعد از خرید مشکلی پیش نیاید .

دزدگیر لوازم الکترونیکی

زیرا لوازم برقی و الکترونیکی به گونه ای هستند که اگر در فروشگاه امتحان نشوند ممکن است بعدا فرد خریدار متوجه خرابی محصولی که خریداری کرده شود پس بهترین کار این است که قبل از خرید آن را به خوبی بررسی نماید .

اگر به هر نحوی فردی بخواهد محصول را از پایه جدا کند در این صورت پایه دزدگیر موبایل شروع به زدن زنگ هشدار می کند و به صاحب فروشگاه اطلاع می دهد که فردی قصد سرقت دارد . همچنین پایه های دزدگیر موبایل سبب جذب مشتری به فروشگاه های لوازم الکترونیکی می شود زیرا که می توانند سیستم را درجا در زمان خرید امتحان کنند .

دسته دوم نیز (RAT ) یا همان دزدگیر لپ تاپ و کامپیوتر

این نوع از دزدگیر ها به عنوان یک وسیله ایمن جهت نمایش ادن سیستم های چون لپ تاپ , کامپیوتر , سایر لوازم برقی خانگی و .. که امروزه بیشتر در سطح فروشگاه های لوازم الکترونیکی از این وسیله جهت حفظ امنیت فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد . این دسته از دزدگیرهای فروشگاهی مجهز به سیستم حس گر یکی در ابتدا و دیگری در انتها هستند که یکی از حس گرها به میز نمایش و دیگر به اجناس و کالاهای فروشگاه نصب شده است . که در صورت جدا شدن از میز یا قطع سیم از آن شروع به زدن زنگ هشدار می کند .

این قبیل از دزدگیرهای فروشگاهی لوازم الکترونیکی از گیت فروشگاهی نیز عبور می کنند و به دزدگیر نیز هشدار می دهند و جز آن دسه از تگ های چند آلارم هستند .

دسته سوم تگ های اسپایدر و چن آلارم

این قبیل ازتگ های دزدگیر فروشگاهی جهت حفاظت تجهیزات جانبی موبایل و جعبه های تمامی کالاهای الکترونیکی موجود در فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد . امنیت بالای این نوع از تگ های فروشگاهی سبب شده است که بیشتر در فروشگاه های لوازم الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد . امنیت این سیستم ها بسیار بالاست به گونه ای که اگر سیم آن ها قطع و یا بریده شود تگ خود شروع به زدن زنگ هشدار می کند . و حتی در صورت قطعی سیم نیز از گیت های فروشگاهی عبور داده شود باز در این صورت نیز شروع به زدن زنگ هشدار می کند . در این تگ ها همزمان از دو تکنولوژی RF و AM بهره گرفته شده است .

اگر شما نیز صاحب فروشگاه لوازم الکترونیکی هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به سیستم های امنیتی گیت فروشگاهی بکنید با کارشناسان فروش و مشاورین ما در مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص خرید محصول , نحوه ی نصب و کاربرد و کارکردهای گیت های فروشگاهی به دست اورید .