تگ گیت وی ( gateway )

تگ گیت وی ( gateway ) : تگ گیت وی یا همان سیستم گیت فروشگاهی gateway ساخت کشور سوئد است و یک تگ با کیفیتی مناسب است که مجموعه امنیت کوشا اقدام به فروش این دسته از محصولات کرده است و اگر می خواهید تگی را خریداری کنید که برند اسل داشته باشد با کارشناسان فروش مجموعه م تماس بگیرید .

کارکرد های تگ گیت وی

این دسته تگ ها از لحاظ گیرایی در دسته بهترین سستم های گیت فروشگاهی در سراسر جهان هستند . از لحاظ شکل ظاهری نیز شیک هستند و وجود آن ها سبب زیباتر دیده شدن و شیک شدن فروشگاه می شود . و ویژگی هایی از قبیل نورپردازی در داخل آنتن ها , تنظیم از دور و .. را نیز دارند .

قیمت این نوع از محصولات تا حدودی گران تر است زیرا هم به لحاظ شکل ظاهری و هم به لحاظ سیستمی در بالاترین کیفیت قرار دارند و پاسخ دهی مناسبی نیز از خود نشان می دهند . اگربالا بودن قیمت تگ و گیت فروشگاهی برایتان اهمیت ندارد و فقط کارکرد آن در اولویت قرار دارد پیشنهاد ما به شما این است که تگ و لیبل گیت وی را خریداری نمایید .

تگ گیت وی ( gateway )

سیستم تگ گیت وی

این دسته از سیستم های گیت فروشگاهی جزو پرفروشترین و پرمصرفترین سیستم های امنیتی در کل دنیا هستند و زیرا هم قدرت گیرایی بالاتری دارند و هم از لحاظ ظاهری در زیباترین شکل ممکن هستند و از همه مهمتر اینکه بدون خطا هستند یعنی هیچ گونه خطای آلارمی در آن ها دیده نشده است . علاوه بر این ها از قابلیت شمارنده ی افراد , آهنگ پیشواز و .. نیز برخورداند و و د رمدل های متنوعی چون Fusion, Powergate , Excert , 201 ,202 موجود هستند . مجموعه شرکت امنیت کوشا علاوه بر نمایندگی فروش انواع گیت های فروشگاهی و تگ ها و تگ گیت وی با برند اصل و دارای گارانتی را به فروش می رساند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .