آموزش تشخیص کیفیت تگ دزدگیر

آموزش تشخیص کیفیت تگ دزدگیر : اگر ما صاحب یک فروشگاه هستید مخصوصا فروشگاه بزرگ در شهر بزرگی چون تهران , اصفهان , شیراز , و .. هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به تگ دزدگیر بکنید اما در ابتدای کار آشنایی کافی با این مسئله ندارید و در برخی از مواقع مشاهده شده است که برخی از افراد حتی با نحوهی نصب و باز کردن آن نیز آشنایی کافی ندارند کافی است با مجموعه امنیت کوشا همراه باشید تا بیشتر در مورد نحوه آموزش تشخیص کیفیت تگ دزدگیر آشنا شوید.
در دنیایی که ما زندگی می کنیم عصر ارتباطلات و تکنولوژی است و پیشرفت تکنولوژی روز به روز بیشتر شده و این امر در پیشرفت کیفیت تگ دزدگیر نیز تاثیر گذاشته است در گذشته اگر سرقتی از فروشگاهیی انجام می گرفت دیگر صاحب فروشگاه نمی توانست سارق را پیدا کند اما امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که فروشگاه ها مجهز به سیستم گیت فروشگاهی باشند و اکثرا سرقت از فروشگاه ها نیز به صفر رسیده است .

آموزش تشخیص کیفیت تگ دزدگیر

اما در اینجا مسئله مهم که می خواهیم در مورد آن بحث کنیم تشخیص کیفیت تگ دزدگیر است یک صاحب فروشگاه از کجا بداند کدام گیت و تگ مناسب است و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است در پاسخ باید بگوییم که ابتدا باید مشخص شود که گیتی را که خریداری می کند مناسب چه کاری است و مهمتر از همه این که اندازه تگ ( تگ امنیتی , تگ دزدگیر لباس , تگ ضد سرقت لباس و .. ) چقدر باید باشد تا بتواند در فروشگاه به خوبی کار کند .

آموزش تشخیص کیفیت تگ دزدگیر

مهمترین قسمت یک گیت تگ و لیبل ها هستند مانند تگ دزدگیر لباس , تگ ضد سرقت لباس و .. که باید در زمان خرید به آن ها دقت کرد . وقتی از صاحبان مغازه ها و فروشگاه هایی که می خواهند مجهز به گیت فروشگاهی شوند سول پرسیده می شود از چه نوع تگی می خواهید استفاده کنید در پاسخ می گویند تگی که در اندازه کوچک باشد ( کوچکترین تگ ) ولی باید توجه کرد فروشگاه هایی که محصولات و اجناسی در اندازه بزرگتر دارند و آنتن آن ها کوچتر است ممکن است تگ در سایز کوچک نتواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد و خرید آن یک اشتباه است که فروشنده گیت فروشگاهی باید به خریدار هشدار دهد و راهنمایی های لازم را بکند تا در خرید خود اشتباه نکند .  در ادامه ی مقاله بیشتر به شرح آموزش تشخیص کیفیت تگ دزدگیر اشاره شده است .

استفاده از تگ بزرگتر بهتر است یا خیر ؟

همه ی تگ های گیت فروشگاهی اعم از تگ دزدگیر لباس , تگ ضد سرقت , تگ آلارم لباس و .. در یک اندازه و با یک قدرت یکسان طراحی و ساخته نمی شوند بنابراین تشخیص آن ها برای یک گیت فروشگاهی می تواند با توجه به قدرت یک تگ و توان آن با یکدیگر متفاوت باشد . اکثرا فروشگاه هایی چون مانتو فروشی , پالتو فروشی , لباس های مردانه و فروشگاه هایی نظیر این ها از تگ دزدگیر در اندازه بزرگتر استفاده می کنند  و برخی از فروشگاه ها پون سیسمونی های بچه گانه , تی شرت فروشی ها , عطر فروشی ها و .. از گیت ها و تگ هایی چهن و اکثرا در اندازه کوچکتر استفاده می کنند .

ویژگی یک گیت ضد سرقت باکیفیت

  • نبودن هیچ گونه آلارم کاذب در گیت فروشگاهی یعنی تشخیص خوب امواج نویز از امواج یک تگ
  • در حال عبور از بین دو آنتن نباید هیچ گونه آلارمی به صدا در آید
  • بالا بودن سرعت آشکار سازی گیت دزدگیر فروشگاهی
  • راه اندازی چندین تگ مختلف در یک گیت فروشگاهی
  • بتواند فاصله بیشتری را پوشش بدهد
  • متنوع بودن محصولات بر اساس اصناف
  • عملکرد بالا و مناسب در برابر اجناس فلزی و غیر فلزی
  • تاثیر ناپذیری دزدگیر از فروشگاه های اطراف که خود نیز مجهز به گیت و تگ دزدگیر فروشگاهی هستند
  • قیمت مناسب تگ دزدگیر