قیمت گیت فروشگاهی RF

قیمت گیت فروشگاهی RF : امروزه همه ی ما شاهد وجود گیت های فروشگاهی در فروشگاه ها به منزله ی محاحفظت از کالا هستیم اینکه آیا همه ی گیت های فروشگاهی قیمت یکسانی دارند یا خیر ؟ آیا نوع گیت فروشگاهی در قیمت آن تاثیر دارد یا تمامی گیت های فروشگاهی به یک قیمت هستند ؟ همه ی این ها و سوالاتی از این قبیل ذهن شما را قبل از خرید یک سیستم ضد سرقت به خود درگیر می کند .

قیمت گیت فروشگاهی rf

به طور کلی می توان گفت که قیمت گیت فروشگاهی RF به نسبت دیگر گیت های فروشگاهی ارزانتر است و اگر بخواهیم از لحاظ کاربرد و کارکرد نیز تعریف مختصری از این دزدگیر فروشگاهی بکنیم باید بگوییم که دارای عمر طولانی , قیمتی به صرفه تر و دارای نگهداری و تعمیر آسانتر به نسبت دیگر دزدگیرهای فروشکاهی هستند . نکته ی مهم دیگر اینکه مناسب برای فروشگاه های پوشاک هستند و با قاطعیت می توان گفت که تقیربا قریب به ۸۰ درصد از گیت های فروشگاهی در ایران که پر استفاده ترین نیز هستند گیت فروشگاهی RF است .

قیمت یک دزدگیر فروشگاهی RF تقریبا ۴۰ درصد کمتر از گیت فروشگاهی AM است البته سعی شده است تا قیمت ها آنقدر بالا نباشد که خریدار نتواند از این سیستم امنیتی استفاده کند زیرا واقعا وجود یک گیت فروشگاهی در هر فروشگاهی الزامی است و به منزله ی امنیت آن فروشگاه است .

کاربرد گیت فروشگاهی RF

در فروشگاه های پوشاک فروشی کاربرد و کارکرد گیت فروشگاهی RF با EM و AM تفاوت چندانی ندارد و برای همین با توجه به پایین بودن قیمت این دسته از سیستم های امنیتی به نسبت دیگر سیستم ها از این نوع از دزدگیر فروشگاهی بیشتر استفاده می شود . اما باید ذکر کنیم که گیت فروشگاهی RF با خود ملزوماتی نیز دارد که وجود آن ها لازمه ی کارکرد یک گیت فروشگاهی است یعنی وجود لیبل ها و تگ های RF در کنار گیت فروشگاهی RF الزامی است ولی اما اگر بخواهیم در مورد قیمت آن ها نیز صحبت کنیم باید بگوییم که ارزانتر از ملزومات دیگر گیت های فروشگاهی است و خریدار به راحتی می تواند آن را خرید کند .

قیمت گیت فروشگاهی RF

برای نمونه اگر بخواهیم در مورد قیمت ملزومات گیت فروشگاهی RF صحبت کنیم باید بگوییم که قیمت تگ گلفی RF که از محبوبترین تگ ها در بازار است ۵۰ درصد کمتر از نوع EM آن است یعنی لیبل RF کمترین قیمت را در بازار دارد . ولی اگر بخواهیم در مورد قیمت جدا کننده ی RF صحبت کنیم باید اشاره کرد که قیمت جداکننده ی RF RF با دیگر جداکننده ی های گیت فروشگاهی یعنی EM و AM فرقی ندارد و قیمت در هر سه تقریبا به صورت یکسان است .

قیمت خنثی کننده RF

قیمت خنثی کننده ی RF در حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد پایین تر از قیمت خنثی کننده ی AM و EM است . یعنی در یک عبارت کل می توان گفت که قیمت گیت فروشگاهی RF به علاوه ی ملزومات آن ارزانتر از دیگر سیستم های ضد سرقت فروشگاهی است و بیشترین کاربرد را در فروشگاه های پوشاک فروشی دارد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت گیت فروشگاهی RF یا اطلاع از قیمت انواع گیت فروشگاهی , خرید گیت فروشگاهی و .. با کارشناسان فروش مجموعه امنیت کوشا تماس بگیرید . تا علاوه بر اطلاع از قیمت محصولات گیت فروشگاهی بتوانید راهنمایی های لازم را در خصوص خرید گیت فروشکاهی مخصوص به فروشگاه خود را به دست آورید با ما تماس بگیرید .